Reisgenoot gezocht zomer 2011

halloo

ook ik ben op zoek naar reisgenoot(noten) voor de zomer… net zoals zovelen hier gaan mijn vrienden als stelletje of hebben niet tegelijk vakantie… daarom lijkt het me gezellig om met 1 of meerdere dames te gaan…

wat verwacht ik van de vakantie:

• zonnen (strand/zwembad)
  • shoppen
  • terrassen/uitgaan (hoeft niet elke avond)
  • iets ondernemen

het liefst ga ik naar turkije toe… lekker goedkoop en zonnig

dus ben je tussen de 20 en 32 en heb je zin in een leuke vakantie, laat dan snel wat horen!!

groetjes patricia

Heey Patries,

Je bericht spreekt me erg aan! Ik ben ook op zoek naar vakantiemaatjes en ik wil graag naar Turkije! Een aantal jaar geleden ben ik in Gumbet geweest. Het lijkt me erg leuk om daar weer heen te gaan. Ik heb dezelfde ideeen als jij, dus misschien vind je het leuk om in contact te komen? ohja… ik ben 21.

Groetjes,

Kelly

hey kelly

ik heb inmiddels al wel paar contacten… maar met meerdere mensen is ook wel gezellig mocht je dit ook leuk vinden… we hadden alleen wel de voorkeuren voor alanya of marmaris…

en in welke periode zou je kunnen?? en misschien dat je wat meer over jezelf kunt vertellen?

groetjes patricia

Heey,

Jaa, met een groepje lijkt me ook gezellig! De periode eind juli begin augustus komt mij het beste uit. Hoelang willen jullie precies gaan? Hoeveel contacten heb je nu, als ik vragen mag?

Ik wil best iets over mezelf vertellen, maar dat doe ik liever via de mail of de msn.

Groetjes kelly

hoi hoi

ja voor paar van ons komt 22 augustus het beste uit… ik heb dan ook pas vakantie… ik heb zelf 2 peronen gevonden maar 1 ervan had er ook nog 2… maar voor de rest weet ik het even niet…

hoop vandaag nog iets te horen…

maar ik zit dus echt vast aan 22 augustus… weet niet of je dan eventueel iets zou kunnen regelen??

ik zal mijn mailadres even neerzetten praat wat makkelijker…

patriciavdvelden@gmail.com