Ik ben opzoek naar vrouwelijke reisgenoot voor aankomende zomer juli/augustus (iemand tussen 23-35, hetero).
Ben je gezellig, met humor, vrolijk, ondernemend) en wil je graag mee op vakantie naar Turkije (de volgende badplaatsen Belek, Antalya, Kemer of elders) laat het me dan snel weten!!! Ik vind leuk om excursies te boeken, dagjes strand, 's avonds lekker uit eten en wat drinken, shoppen, terrasjes pikken. Ik ben een vrouw van 28, werkzaam bij de overheid. Mijn vriendin heeft helaas op het laatste moment afgezegd ivm een andere vakantie bestemming (Thailand). Dus voel je je geroepen, reageer dan snel zodat we voor de vakantie elkaar beter leren kennen.
Hey ik ben miranda en zou graag eind juli naar alanya in turkije willen gaan maar heb net zoals jij een vriendin die ergens anders naartoe gaat, Ik ben 25 jaar en hetro ik woon in brabant. Die vakantie die jij omschrijft lijkt me heerlijk.
lijkt het je wat? laat het me maar weten.
groetjes miranda
Ben echt blij dat je zo enthousiast klinkt over de vakantie…….
Heb je misschien een mail adres, zodat we de komende tijd via de mail kunnen communiceren???
Want dan kan ik je morgen gelijk emailen of eventueel bellen…
Trouwens ik woon zelf in den haag (zuid holland) hoop niet dat het een probleem is voor jou. Mij betreft niet maar goed ik laat het aan jou over.
heb je mijn email al ontvangen?? hoop het wel, thuis heb ik geen email box dus daarom kan ik niet checken of je al gemaild heb. morgen ben ik weer op kantoor, dan kan ik gelijk om je email reageren… nog een fijne avond en zie je reatie wel tegemoet…
Bedankt voor je reactie maar mijn voorkeur gaat niet naar oost turkije.
Hopelijk vind je een leuke reis genoot voor 1 juli die graag met jou naar oost turkije wil.
ik 30 student, zoek nog reisgenotes die mee naar Kreta willen tussen eind juli-eind augustus. Ik hou van zon, zee, winkelen, uitgaan (niet elke dag) bezienswaardigheden, lekker eten. Beetje van alles dus.
Interesse; l _ berghaan @ orange . nl (alles aan elkaar):zon02: