hallo heeft iemand ook het plan om rond sept 8-10 dagen naar Turkije te willen gaan, stuur me dan een berichtje!
Adriana
hallo heeft iemand ook het plan om rond sept 8-10 dagen naar Turkije te willen gaan, stuur me dan een berichtje!
Adriana
Hoi Adriana,
Ik neem ook vakantie op in september, lijkt me leuk om met iemand te gaan.
Wanneer in september zou je kunnen?
Groetjes,
Robert
Hoi Adriana,
Mijn vakantie heb ik ook gepland begin september,
helaas heb ik geen vakantiemaatje, aangezien al mijn vriendinnen gesetteld zijn.
Ik ben al een aantal keren in Turkeije geweest en vind het daar heerlijk!
Hoe zie je een vakantie voor je? Wat zoek je? Erg actief of juist lekker relax?
Hoor graag hoe je het ziet!
Groetjes Mara
hoi Mara
ben momenteel al in gesprek met iemand, we hebben 25 juli een kennismakinggesprek om te kijken of t klikt. zoniet dan zouden wij kennis kunnen maken als je zou willen.
gr Adriana
Hoi Mara,
ik ben ook nog op zoek naar en reisgenootje
Is alleen wel voor eind september (periode 26-9 t/m 4-10) als je interesse hebt hoor ik graag van je!!
Groetjes Marijke
Hoi, mocht er nog iemand interesse hebben om samen wat te boeken dan wil ik graag met iemand samen naar turkije. Vanaf12 september heb ik 3 weken vrij en wil een dag of 8-12 gaan.
Hoi, ik ben ook nog op zoek naar een medereiziger. Ik ben zelf 41 (V) en heb van 19-28 september vrij. Ik zou graag ook nog ff de zon op willen zoeken. Bij voorkeur zoek ik een vrouwelijk reisgenoot. Daar hoeft verder niks achter gezocht te worden. Wie gaat mee?
Grt Juliette
Hoi ik heb wel interesse in je advertentie vr weduwe om ong 10 a 12d naar Turkije te gaan (ben nog nooit in Turkije geweest)wegens een operatie nog niet op vakantie geweest dit jaar.Ik ben helaas 100% afgekeurd dus zit niet vast aan een bepaalde periode.Maar heb nog wel zin om nog wat zonnestralen mee te pikken.Hoop dat mijn meel je aanspreekt.prettig weekend.
Het is de eerste keer dat ik mijzelf op een forum zet