Gezellige meiden gezocht voor vakantie naar Turkije in sept/okt

Merhaba :dag:

Door vrienden die allemaal gesetteld zijn en daardoor met hun vriend op vakantie gaan ben ik dit jaar alleen over gebleven. Toch wil ik er nog wel graag een weekje tussenuit en het liefst naar Marmaris in Turkije. Ik ben hier al vaker geweest en voor mij is dit een top vakantie bestemming
Ik ben 28 jaar en ik zoek meiden in ongeveer dezelfde leeftijd en met dezelfde interesses.
Zou hou ik van relaxte vakanties. Lekker zonnen, shoppen, stappen!!! Af en toe een marktje bezoeken of een boottochtje vind ik ook prima, maar ik ga vooral op vakantie om lekker te genieten van zon zee strand en lol maken.
Spreekt dit je een beetje aan en wil je er ook nog wel een weekje (of 10dgn) tussenuit dan stuur me een berichtje.
Het lijkt me ook gezellig om met een groepje te gaan, dus als er meer dames zijn die op vakantie willen, des te beter :biggrin:

hoi, dit spreekt mij wel erg aan. Ik ben net een weekje terug uit turkije marmaris maar ik mis het nu alweer. Welke datum kan je precies want ik heb vanaf 16 oktober vakantie. Weet niet of je msn hebt? mijn msn is [EMAIL=“marinkekalter@hotmail.com”]marinkekalter@hotmail.com hoop je snel een keer te spreken

Ik ga eind oktober naar Marmaris. Ik heb al geboekt… Maar wie weet zien we elkaar daar :wink:

verwijderd

bedankt voor de reacties alvast. ik heb nu niet zo veel tijd, maar ik beloof dat ik dit weekend eens ervoor ga zitten om jullie te beantwoorden. Misschien eindigen we wel met een hele groep in Marmaris.

Oh en om meteen even op Side terug te komen. Echt lief je aanbod hoor. Maar Marmaris staat toch bovenaan mn lijstje. Maar ik hoop dat je toch een hele fijne vakantie tegenmoet gaat!!!

hoi ik heb een tijdje geleden gereageerd op je oproep en ik vroeg me af of je nog steeds van plan bent om ok oktober naar marmaris te gaan? hoor het graag van je !

Hallo,

Ik wil ook lekker op het strand liggen :slight_smile:
Ben 25 en hou van zon, zee, strand, terrasje, shoppen (stappen minder) en watersporten.
Bijna al mijn vriendinnen zijn gesetteld of houden niet van een strandvakantie.
Ik heb nog geen vakantie aangevraagd maar als ik weet wanneer (met een gezellig groep wellicht?) de planning is om weg te gaan, ga ik het regelen (mits het ook nog klikt dan).
Ik hoor het wel. Groetjes

Hallo,

En zijn er dan toevallig ook nog meiden die naar Gumbet gaan in deze periode…

Groetjes Mirjan