Gezocht: leuke meiden die mee willen op vakantie in de zomer 2008!!

Hallo meiden,

Wij zijn 2 meiden van 21 jaar die elkaar ook pas hebben leren kennen via de Yes site.
Nu zouden wij graag in de zomer op vakantie willen met nog 2 of 4 andere meiden.
Het lijkt ons gewoon gezellig om met een groep te gaan in plaats van met z’n 2en.
Wij zaten zelf te denken om naar Turkije Marmaris te gaan maar andere ideeën zijn ook welkom. Ons komt het beste uit om rond 28 juni op vakantie te gaan en dan ongeveer 12 dagen! Onze ideale vakantie ziet er als volgt uit: gezellig op een terrasje zitten, lekker uitgaan, genieten van zon, zee en strand. Af en toe een excursie lijkt ons ook leuk!
Herken je hier jezelf in laat dan een berichtje achter waarin staat waar jij van houd, waar jij eventueel heen wilt en of je kan rond 28 juni. Ook zou het leuk zijn als je wat over jezelf verteld, want het lijkt ons verstandig als we voor de vakantie al een aantal keren hebben afgesproken om te kijken of het klikt. Tevens zouden wij het leuk vinden om met deze meiden wat vaker gezellige dingen te gaan doen. We laten dit topic tot 1 februari staan en dan gaan we kijken hoeveel meiden er hebben gereageerd omdat we ook niet te lang willen wachten met het boeken van de vakantie!

:zon:Liefs Debbie en Marinke.

Hoi,

Ik (25 jaar) ben ook op zoek naar een groep(je) leuke mensen om mee op vakantie te gaan. Tot nu toe heb ik vooral gekeken naar singlereizen, maar op deze manier een groepje vormen lijkt me ook leuk. Ik zat zelf te denken aan een vakantie in Europa, land met lekker weer. De dingen die jullie noemen om te gaan doen, spreken mij erg aan. Ik hou van afwisseling cultuur, relaxen en af en toe stappen. 12 dagen lijkt me een prima periode en in Turkije ben ik nog niet geweest, dus dat lijkt me ook leuk.
Ik hoor het wel als er meer reacties zijn gekomen en wat het vervolg is…

gR Johanneke

hooi, Johanneke. Wat leuk dat je reageert op ons oproepje. Wij hebben trouwens net onze vakantie vandaag geboekt maar het lijkt ons super leuk om met een groepje van 4 te gaan. Daarom zou het wel leuk zijn als we nog iemand vinden en gewoon nog een kamer boeken. Ik weet niet of je zoiets ziet zitten?? je mag me altijd toevoegen op msn [EMAIL=“marinkekalter@hotmail.com”]marinkekalter@hotmail.com

groetjes marinke

hey, ik vind het een fantastisch idee, ik ben een 20 jarige studente leefgroepenwerking, en zou ook wel mee willen gaan,
en als er zon is… is alles voor mij super

groetjes

Mijn naam is Annemarie, 23 jaartjes jong :slight_smile: en pabo studente en aangezien al mijn vrienden serieus in relaties zitten en daarmee op vakantie gaan of geen geld hebben, lijkt het me hartstikke leuk nieuwe
meiden te leren kennen om een superzomer mee te beleven!
Ik hou van stappen, zon-zee-strand, excursies en vooral onbezorgd lachen :smiley:
Jammer dat jullie al wel geboekt hebben…het is erg leuk om een met ze
allen in een appartement te gaan…
Misschien nog ideeen?
Gr!

hmmm gezelig dames
raad jullie aan om naar marmaris te gaan heel gezelig uitgaan perfect hoor het wel