Wie gaat er met mij mee op vakantie

Hallo allemaal

Ik ben een meid van 22 jaar bijna 23
Ik wil heel graag in 2009 een jaar rond reizen in Australië
Maar niet alleen dus via deze weg zoek ik iemand die wel mee wil

groetjes

hej mar,

ik heb precies hetzelfde probleem als jou!
ik ben 18 jaar en ik wil dit jaar echt een top vakantie krijgen het liefst in spanje of in italie want ik ben echt een feestbeest!

ik hoor het wel!

gr elien ( eline_jari@hotmail.com)

hallo mar,

Mijn naam is Kaylee en ik ben 19 jaar oud!
Ik heb dus het zelfde probleem vriendinnen zonder geld of die gaan al op vakantie!
Ik zou graag weer naar turkije gaan in oktober en ik weet al een heel leuk hotel
hou jij ook van zee zon en strand
ik hoor het nog

gr kaylee

Hai Mar (en alle anderen)
Uit je oproep blijkt niet direct of je zoekt naar alleen vrouwelijk gezeldschap of beide dus ik probeer het maar:p anders hoor ik het wel hehe

Ik ben een jongen van 22 en ook opzoek naar wat gezellig gezeldschap om mee te reizen. Liefst een leuk clubje met wat dames en heren.

Wat voor een vakantie had je precies in gedachte?

Als je wilt gaan kamperen met een beetje avontuur, wat sportiefs en beetje cultuur erbij, vooral heel veel gezelligheid, gekheid en ontspanning, niet al te duur en al te ver weg, beetje richting het mooie weer en richting middalandse zee, dan hoor ik graag van je:hihi:

Heb al een geinteresseerde jongen van onze leeftijd gevonden en al 1 autootje

Gr Ernst-Jan ([EMAIL=“ejbaar@gmail.com”]ejbaar@gmail.com)

hoi mar

ik heb zin om met je mee te gaan.
ik ben 24 jaar oud.
waar wil je naar toe op vakantie?

groetjes jomijna

Hey Meiden,

Zin om 2 weken naar Turkije-Alanya te gaan?
Wij (een groep meiden van tussen de 17-21 jaar) hebben elkaar leren kennen via Wereldwijzer. Wij gaan de eerste 2 weken van Augustus naar Alanya-Turkije.
A.s. zaterdag gaan we elkaar ontmoeten in A’dam om te kijken of het klikt door gezellig wat te gaan drinken en kletsen… Klikt het dan zoeken we een internet cafe om de vakantie uit te zoeken en te boeken…
De bedoeling van de vakantie is een mix van alles, Zon zee strand excursies uitgaan lekker eten noem het maar op!
Lijkt dit je wat laat het dan even weten en misschien zien we jullie de 21ste :slight_smile:

Je kunt me mailen op [EMAIL=“xxxmartine21xxx@hotmail.com”]xxxmartine21xxx@hotmail.com

Groetjes Martine

Hey meiden,
Ook ik heb het probleem van vriendinnen zonder geld of die al met vriendlief op vakantie gaan. Ik heet Mirjam en ik ben 20 jaar.
Qua vakantie ben ik gek op strand, zee, luieren en lezen en een beetje stappen maar er moet ook wat te beleven zijn; dus excursies en cultuursnuiven zijn wel lekker voor de afwisseling. Ik ben al een aantal keer in Turkije geweest, maar dat trekt me niet zo (meer).

Het liefst zou ik naar Italië of Spanje gaan (dan bedoel ik niet de echte uitgaansvakanties zoals Lloret de Mar ofzoiets) en dan voor ongeveer 1 week
Wanneer maakt niet uit voor mij, als maar in de periode van 1 juli - 23 augustus

Wie lijkt dit wat?

Wie wilt er mee naar Rome in de tijd van 25.08-29.08?
Ik was van plan met de trein te gaan en overdag Rome te ontdekken (cultuur snuiven) en s avonds een terrasje te pakken!
Graag in de leeftijd van 18-25, geslacht maakt me niet uit!

Elaba!

Ik ben een meid van 21 en eveneens op zoek naar enkele leuke meiden/gasten die naar de zon, de zee en het strand willen trekken in augustus. Relaxen, uitstapje, uitgaan,…
Het liefst naar Turkije maar mag ook Spanje of iets anders zijn!
Laat me iets weten als je zin hebt om mee te gaan!

greetz, naiky

hey hey mar
ben miranda 25 jaar en zit met het zelfde probleem .
waar wil je naar toe en voor hoe lang wil je gaan ??
ik zelf zit te kijken voor een busreis naar de costa,s.
groetjes van miranda :slight_smile:

Hoi! heb je al iemand gevonden?? Ik wil misschien wel mee!

Groetjes, Emilie

Hey hey iedereen, ik ben nieuw hier en moet zeggen… wat een top forum precies wat ik zocht!!:finger: İk ben 21 jaar en ben momenteel in turkije samen met mijn vriend die hier woont en werkt in de omgevıng Fethıye… İk heb dan ook veel vrije tijd over en aangezien de engelse meiden tog niet echt mijn type zijn, met alle respect; ben ik op zoek naar gezelligheid met leuke nederlandse meiden (omdat ze toch moeilijker zijn te vinden dan ik dacht…Jmmr genoeg. Dus ga jij naar turkije met vakantie maar heb je niemand om te gaan,!! Please let me know, kan ook evt helpen met tıckets,transfers en hotels/appartementen…xxx Stephanıe

Hai mar,

Ik ben zelf een meid van 22, 23 deze zomer en studente italiaans.
Een vriendin van me gaat naar Uganda, een andere gaat met dr boyfriend naar griekenland en weer een ander had al een afspraak met iemand en weer een ander kan geen vrij krijgen, dus ik dacht laat ik eens op internet kijken of ik een gezellig reismaatje kan vinden (liefst een vrouw) waar ik deze zomer een of 2 weekjes mee op vakantie kan. Tja Italie lijkt me geweldig, maar ik sta ook open voor andere lkanden als een grieks eiland, spanje etc…

Misschien heb je al een reismaatje gevonden, maar misschien ook niet.

Als je dit mailtje aanspreekt, mail me dan gewn trug en misschien gaan wij wel deze zomer genieten van de zon elders!

Ciao ciao, Flora

Heeey flora! Wat is je mail?? Mail mij anders, [EMAIL=“emilieholabolax@hotmail.com”]emilieholabolax@hotmail.com, ik wil ook graag weg!

Ciaoww, Emilie, 23