Ik zal me eerst even voorstellen:
Ik ben Melissa, 19 jaar, woon in spijkenissen.
Ik doe momenteel een mbo opleiding wil hierna graag een makelaars opleiding gaan volgen.
Verder ben ik druk bezig met Waterpolo en paardrijden… als bijbaantje werk ik in de horeca!
Als ik ga stappen ben ik meestal te vinden op stadhuisplein in R’dam… Maar ook breda vind ik
super om naar toe te gaan!
Ik heb nog geen rijbewijs ben hard bezig, 25 febr is de grote dag!!
Maar waarom ik deze post plaats:
Ik wil graag in de zomer 2008 op vakantie, ik zou eerst met een groep vriendinnen gaan maar
omdat zei ineens met zn allen op surf vakantie gaan - ik ben daar geen type voor - zit ik nu alleen,
andere vriendinnen hebben of geen geld, of gaan al etc.
Ik zoek daarom een (aantal) meid(en) van een jaar of 19, die net als ik zon, zee, strand en party’s willen.
Ik vind het leuk om nieuwe mensen te leren kennen…
Ik zelf heb vakantie vanaf 14 juli, rond die tijd wilde ik ook graag gaan. Ongeveer 1,5 week!
bestemming heb ik nog niet echt als er maar zon is
hallo melissa,
ik ben zelf ook 19 jaar en hou ook van zee zon en partys…
Warneer zou je precies willen gaan zou je ook in september of oktober willen gaan?
en lijkt turkije, kusadasi je iets?
Wij, een groep van nu 5 meiden, hebben elkaar hier op Wereldwijzer leren kennen…
We zitten qua leeftijd tussen de 17 en 21 jaar en hebben het plan de eerste week van Augustus voor 2 weken te vertrekken naar Turkije-Alanya…
Missgien vinden jullie het leuk om ook mee te gaan?
Op 21 juni aanstaande zijn we van plan elkaar te ontmoeten in Amsterdam… Gezellig wat drinken in een bar/restaurant en als het klikt naar een internet café om de precieze vakantie te boeken…
De bedoeling is Zon, Zee, Strand, Enkele Excursies, Uitgaan en vooral veel genieten en lol hebben…
Laat het even weten als jullie zin hebben om mee te gaan via een berichtje :)
helaas ben ik 18 maar zit ik met ht zelfde probleem als jou mijn vrienden hebben ook geen geld of gaan al op vakantie! ik wil ook een vakantie hebben met zon zee strand en natuurlijk PARTY! ik zou heel graag naar italie of spanje willen omdat ik de taal versta en dat ik weet hoeveel leuke feesten er zijn! ik kan ook op de datum en 1,5 week is prima voor mij. laat het me weten.