Ik Wil Zoooo Graag Op Vakantie

Hey hallo…

Ken je dat…je wil zooooo graag op vakantie…even lekker niets doen en alleen maar van de zon genieten na een jaar hard te hebben gestudeerd…maarrrrr al je vriendinnetjes gaan al met hun vriendjes op vakantie en er is geen plaats meer voor jou in de koffer…

Alleen op vakantie gaan is opzich geen probleem, wanneer er zon, strand, zee en voldoende terrasjes zijn vermaak ik me wel…maar wanneer je besluit om alleen op vakantie te gaan en je gaat een beetje rondneuzen op het internet en bij reisbureaus kom je erachter dat het voor, in dit geval, een student geen doen is om zoveel geld meer neer te tellen voor zo’n heerlijke vakantie…in je eentje betaal je eigenlijk net zoveel als wanneer je het met zn tweetjes zou doen…

Mijn vraag is dus ook…wie wil er met mij, een spontaan meisje van 20 (bijna 21) die net haar middelbare hotelschool heeft afgerond…op vakantie gaan naar een zonnig land in Europa voor een weekje ofzo…

Ik hoop snel iets te horen…

Groetjes…!!!

Hoi, ik heb je zojuist een email bericht gestuurd,

Ik ben namelijk ook op zoek naar iemand om mee op vakantie te gaan, deze maand nog liefst zo snel mogelijk!!

Ben een leuke meid van 23 jaar en de rest lees je hopelijk in de email!

Hopelijk tot horens!! :slight_smile:

He meiden,

Wij zijn ook nog op zoek naar reisgenoten! Wij = Miranda, Marja en Melissa… Mochten jullie zin hebben reageer dan op het volgende e-mail adres lisaenmiranda@hotmail.com. We willen heel graag naar Turkije in de periode 21 augustus 15 dagen. Nou hoop snel van jullie te horen.

Groetjes M, M en M

Hey meiden (lisa, Marietta),

Wij (2 vrienden van 23 en 24) zoeken ook reisgenoten voor een leuke vakantie. Ons plan is om 2 weken naar Italie te gaan, maar eerst een paar dagen Frankrijk (maar qua bestemming zijn we wel flexible). Lekker genieten van zon, zee, strand, uitgaan en cultuur.

Wij vertrekken (met de auto) op vrijdag 16 juli (of zaterdag 17 juli) richting Parijs.

Mochten jullie interesse hebben, stuur me dan een mailtje of voeg me toe op je MSN (ghost_sniper@hotmail.com).

Hopelijk hoor ik nog iets van jullie.

Groetjes.