Een leuke Vakantie!!?????

Dit jaar ziet het eruit dat ik alleen op vakantie moet en daar heb ik natuurlijk geen zin in!? ??? Het maakt mij niet uit waar? Maar dat het een leuke vakantie word met veel zon, zee, strand en een hoop lol, terrasjes pakken enzz…Ik ben een leuke meid van 18 en zoek meiden of jongens die dit aanspreekt en net als ik aankomende zomervakantie alleen op vakantie moeten?..reageer als je interesse hebt!?..

Hallo,

Je advertentie sprak me gelijk aan. Zelf ben ik ook op zoek naar een reisgenote.
Het idee van zon/zee/strand spreekt mij ook erg aan. 's avonds lekker stappen of een terrasje pikken en af en toe eens een leuke excursie maken.
Ik had al een bepaalde vakantie in gedachte.
Oh ja, ik ben 21 jaar oud

Laat me weten of je het wat vind

groetjes :wink:

Hallo, :wink:

Ik ben Sander 20 jaar. Ik durf deze uitdaging aan. Het lijkt me leuk om met jouw op vakantie te gaan naar bv. Italie of Spanje. (weet natuurlijk niet waar jij het liefs naartoe wilt gaat en wat je budget is). Dus vandaar dit voorstel. Vakantie is voor mij zeker; relaxen, genieten, veel zien, lekker eten, natuur en een beetje cultuur. Ik ben heel benieuwd wat voor persoon je bent? En waar je ideale vakantie naar toe gaat en ongeveer verloopt.

Ik hoor je snel.

Groetjes Sander :wink:

Hoi, meid. Ik heb best wel intresse in een reis naar zuid-europa. Ik was zelf van plan om nog een keer naar Italie te gaan. Ik ben er zelf al verscheidene keren geweest en moet er weer naartoe. De cultuurhistorie is daar zo mooi! Ik ben nooit verder Italie ingekomen dan Venetie en Genua. Hopelijk wil je met me mee naar Rome of Napels. Ik ben een erg zelfstandige student maar heb ook de behoefte aan een reisgezelschap. Als je denkt dat ik het reismaatje ben die je zoekt mail me dan. zondag400@hotmail.com