Zon, zee, strand!

Hai meiden!
Ben op zoek naar een leuke meid (of meer) die ook een weekje naar een zonnig land willen, bv Turkije, Griekenland, noem maar op.
Ik ben 30 en helaas gaan al mijn vriendinnen al met hun vriend weg. Ik hou van lekker op 't strand liggen, 's avonds uit eten en natuurlijk stappen! Hoeft niet elke avond hoor. O ja, en mannen hoeven niet te reageren, sorry, zoek een meiden vakantie!
Groetjes

Hee,

Ik las je advertentie, het klinkt misschien raar want ik ben 18 jaar… maar ben juist wat ouder ingesteld. het lijkt me erg leuk om met je op vakantie te gaan. mijn vriedin heeft me laten stikken gisteren 2 weken voordat we weg zouden gaan. en ik wil dol graag nog op vakantie… lijk je dit wat

groetjes

Hoi,

Ik weet niet of je al iemand hebt gevonden, maar ik ben ook op zoek naar een reisgenote. Ik ben zelf 31 jaar! Ik wil een weekje naar een zonnig land, Turkije, Portugal, Spanje of Griekenland.

Ik hoor graag van je

Hi, zit in hetzelfde schuitje:D Ik weet niet of je al iemand hebt gevonden inmiddels maar ik heb vakantie van 17 tm 29 augustus… heb nog niks geboekt omdat ik echt niet alleen wil dus houdt me voorbehouden…:wink: hoop wat te horen groetjes, Roos

Ik ben 23 jaar… Hou van uitgaan, uit eten, luieren, maar ook een keer een excursie (denk aan jeepsafari, stad bezoeken etc).

Mijn vakantie is vandaag begonnen en mijn reismaatje heeft het af laten weten.

Ik zou graag 12 of 13 juli vertrekken!

Hi lotgenoten, wie wil er met mij rond 27 juli een vakantie naar Turkije, Egypte of een ander warm oord boeken? Ik ben 25 jaar, creatief, spiritueel, openminded. Heeft iemand al een goede reis op het oog?
Groetjes, Lieke

Hai! :zon02:
Leuke reacties allemaal! En ook goed om te weten dat ik niet de enige ben!
Heb dit eigenlijk nog nooit zo gedaan, maar ik waag 't er gewoon op!
Ik kan alleen van 31 juli t/m 8 augustus. Heb ook via een andere site contact met een erg leuke meid die ook op vakantie wil, en van hetzelfde houdt als ik. Dat is heel simpel, lekker op 't strand, terrasjes, uit eten, dansen, noem maar op. Vind het ook oke om wat te bekijken, maar niet elke dag hoor!
Misschien is het ook leuk om met een groepje te gaan?

Groetjes , Patricia

Lijkt me ook een goed idee, met een groepje op vakantie gaan!

Hey

Ik vrouw 43,zit er ook rond die tyd,vertrek 29 juli alleen richting Alanya.
Heb er ontzettend veel zin in.

Hoi hoi,

Ik ben op nog op zoek naar een reisgenote voor een vakantie naar Griekenland, Cypres of Rhodos lijkt me wel leuk omdat ik daar nog niet ben geweest. Ik hou van stappen maar niet elke avond en ook niet naar de Nederlandse barretjes enzo. Gewoon lekker loungen en beetje drinken enzo. Verder hou ik van afwisselend zonnen en op stap gaan nieuwe plekjes ontdekken. Ik ben 32 en heb in de laatste week van juli en augustus tijd om weg te gaan

Groetjes,

Lis

hoi ik 27 wil ook op vakantie waar dan ook als t er maar lekker warn is,… ben 27 jaar,… mij voorkeur gaat naar tunesie maar alles is bespreekbaar:-) hoor van je groet

heey
ik ben marije 32 jaar
en ben overal voor in als we maar lol hebben
en vaak heb ik dat al ben ik alleen maar ja om alleen te gaan leek me ook niets heb eigelijk zelfde als jouw heb verel vrienden maar ja geen geld of andere dingen vriendjes dat ze niet mee kunnen of mogen haha
maar als je wilt voeg me toe en ik wil alles over me zelf vertellen
[EMAIL=“marije_1977@hotmail.com”]marije_1977@hotmail.com en hopelijk hoor ik van je

hoi hoi

ik ben een jonge vlotte meid van 26 jaar…heb je inmiddels al wat gevonden? ik wou graag weg de 1ste week van september…1 week…

groetjes Sabine

Hallo is er ook nog iemand die in okt mee wil naar Gumbet [bodrum]?

Helaas, mijn vakantie zit erop… Had ver gevorderde plannen met iemand die op het laatste moment heeft afgezegd.
Ben dus nergens heen geweest, maar in ieder geval bedankt voor alle reacties!!!

Vervelend zeg dat je vakantieplannen op het laatst toch afgezegd werden door degene waarmee je weg zou gaan!!!Mischien kun je in okt nog een weekje vrij krijgen zodat je mee kan naar het zonnige Turkije zo ben je er toch nog even tussenuit!!

                 GRoetjes

hallo meiden! wat leuk om te lezen dit allemaal. heb zojuist geboekt, maar zou in toekomst wel met iemand van jullie op reis willen. We hebben beetje dezelfde interesses, uitrusten, lol maken, wijntjes drinken, strand…
Ik hou deze site gewoon in de gaten, want wie weet in de toekomst.
Ben zelf 28, en ben alle schoolvakanties vrij!
Ben niet super dol op turkije, maar eerder spanje italie frankrijk of griekenland…
Voor degenen die nog weg gaan…veel plezier!

Hallooo,

Ik (v, Leiden, 41 klinkt “oud”, maar zo is het zeker niet! :wink:), heb vakantie van 17/18 sept tot ca 2 okt. Wil graag 11/12 dagen naar AI hotel in Turkije. Ben al zo’n 10x geweest, dus plaats maakt me niet zoveel uit.
Kan jij maar een week? Dan samen heen en alleen terug of VV?
Gaat mij om het samen en dus goedkoper boeken en gezelligheid in vorm van eten, terras, stappen en zonnen.
Free 2 move is wel een lijfspreuk van me!
En ik ben een roker…

Hoop gauw iets van iemand te vernemen via mijn mail [EMAIL=“nagiha.swagers@versatel.nl”]nagiha.swagers@versatel.nl

Doeiiii.