Een weekje Turkije of Portugal, Spanje etc....

Hallo mensen,

Deze zomer moet ik gewoon lekker op vakantie en zoek een gezellig reisgenootje (liefst een vrouw) die in aug/sept min. een weekje naar Griekenland of Portugal, Turkije, Spanje etc. zou willen. Ik ben het zat te moeten wachten totdat mijn omgeving iets onderneemt en daarom onderneem ik! maar wil niet alleen. Ik ben 30 jaar, kom uit Rijswijk en wil graag met iemand reizen v.a. 25-40 jaar. ZON, zee strand is het belangrijkste, winkelen, lekker uit eten, cultuur…etc. Ik houd van gezelligheid! Ben zelf spontaan, gezellig, sportief, open, houd van goed gesprek maar er moet ook worden gelachen! Uitgaan in leuke gezellige gelegenheden, (live) muziek, dansen, uitrusten in de zon…
Ik wil verblijven in hotel/hostel, geen camping alsjeblieft…

Als jij je hier in kan vinden, je bent ook flexibel en sociaal, gezellig en je wilt ook graag meer ZON dan het daglicht hier in Nederland…
Stuur me een berichtje en we babbelen verder.

Groetjes Joy:dag:

Hoi Wouter,

Dank je wel voor je bericht. Ik ben er nog niet helemaal uit naar welk land ik wil gaan. Mocht ik naar de steden gaan waar jij aan denkt dan zal ik het je laten weten.

Groetjes!

Hoi Joy,
Ben je al voorzien of nog op zoek? Ik zou in september met iemand naar Turkije gaan maar net nu we zouden gaan boeken, heeft ze afgezegd… Ik ben dus opnieuw op zoek naar een reisgenote!
Ik ben ietsje ouder dan wat jij opgeeft, nl. 46, maar voor mij is leeftijd geen probleem. Ik vind het belangrijker dat we een leuke vakantie hebben. Overdag strand of zwembad, keertje excursie, en 's avonds winkeltjes, terrasje etc.
Laat maar horen of je het wat vindt
Groetjes Monica uit Nij

hoi joy,

Ik ben nienke ben 27 jaar en zoek ook een reisgenote ik kan sept okt weekje of 2 weekjes met je mee als je wilt :slight_smile:
Ik ben vorig jaar in alayna(turkije) geweest in appartement sergen wat met goed bevallen is maar ja…Italiee lijkt me ook erg leuk of griekenland of spanje enz enz :smiley:
Nou ja stuur maar berichtje als je me beter wilt leren kennen… je kan me toevoegen op facebook of ff stiekem gluren hahaha https://www.facebook.com/nienke.v.hoek

gr nienke

Nienke ik heb je ook toegevoegd, wie weet kunnen we zelfs met z’n 3-en gaan… Heb je ook meer mogelijkheden, als eentje iets niet wil doen kunnen de andere 2 toch gaan!

Hoi joy,

Klinkt goed.Heb ook zin om even lekker te relaxen!Ik ben Martine,36 jaar en woon in Vriezenveen.
Zag dat er al meer mensen hadden gereageerd,als je dat leuk vind is het misschien een idee om met meerdere mensen te gaan!
Zou graag van je horen.

Groetjes Martine.