een weekje Turkije, Portugalm

Hallo mensen,

Deze zomer moet ik gewoon lekker op vakantie en zoek een gezellig reisgenootje (liefst een vrouw) die in aug/sept min. een weekje naar Griekenland of Portugal, Turkije, Spanje etc. zou willen. Ik ben het zat te moeten wachten totdat mijn omgeving iets onderneemt en daarom onderneem ik! maar wil niet alleen. Ik ben 30 jaar, kom uit Rijswijk en wil graag met iemand reizen v.a. 25-40 jaar. ZON, zee strand is het belangrijkste, winkelen, lekker uit eten, cultuur…etc. Ik houd van gezelligheid! Ben zelf spontaan, gezellig, sportief, open, houd van goed gesprek maar er moet ook worden gelachen! Uitgaan in leuke gezellige gelegenheden, (live) muziek, dansen, uitrusten in de zon…
Ik wil verblijven in hotel/hostel, geen camping alsjeblieft…

Als jij je hier in kan vinden, je bent ook flexibel en sociaal, gezellig en je wilt ook graag meer ZON dan het daglicht hier in Nederland…
Stuur me een berichtje en we babbelen verder.

Groetjes Joy:dag:

Hoi Joya,

Ik heb in september 2 weken portugal op de planning staan, voornamelijk rondtrekken. ongeveer 3 dagen op een plaats blijven en dan weer verder. De planning is van noord naar zuid te trekken. Waarschijnlijk word het 20 of 21 september vertrekken. Ik heb nog niets geboekt verder.

Als je interesse hebt laat maar weten.

Gr

geert

Hai Geert,

Dank je wel voor je mail. Ik geef de voorkeur om niet rond te reizen.

Toch bedankt voor de interesse.

Fijne vakantie!

Gr Joy