Ik heb plotseling in mei vakantie ipv van gewoon in de zomer en wil toch graag een weekje er tussenuit. Ik ben dus op zoek naar een leuke reisgenoot m/v voor een lekker weekje zon, zee, strand, maar ook lekker wat doen :). Misschien in de buurt van een grote stad of ergens waar gewoon veel te zien/doen is. Zelf zat ik te denken aan een week, max 10 dagen. Land heeft geen voorkeur nog. Misschien surfen in Zuid-Fr, sta voor alles open.
Ik ben bijna 21, studeer fysiotherapie, woon in Amsterdam, druk leventje, sociaal, qua werk en opleiding. Werk in een sportschool als fitnessinstructrice.
Ik kan vanaf 14 mei weg en dan bijna de hele maand. Laat wat weten als je zin hebt in een gezellige week en makkelijk in de omgang bent :).
Ik heb al 3 serieuze reactie’s gehad op mijn Turkije-oproep. Eentje van hen wil ook graag met een groepje gaan en heeft de oproep geplaatst om allemaal naar Hotel Linda 4* (A.I. Ook 1-pers. kamers!) in Side te gaan. Dan maakt de periode niet meer zoveel uit, maar kan degene die daar is / zijn de nieuwkomers weer introduceren, a la kettingreactie. Misschien ook iets voor jou? Hij (Rene) gaat tot 22 mei en ik kom naar alle waarschijnlijkheid 19 mei aan.
Check de site, zou ik zeggen. http://www.stipreizen.nl/SILIN?Period=2008-5