Gezellig last minut naar de zon :zon02:

Wie heeft er zin om in de laaste week van juni of de eerste week van juli met mij, lekker een weekje er tussen uit te gaan?

Iedereen in mijn omgeving heeft het druk met school, baantje, vriendje of vriendinnetje, maar ik wil wel graag gaan.

Ik ben een leuke spontane meid van 20 jaar, die houd van de zon, zee, strand, cocktails, cultuur en natuur.
Turkije of Spanje lijken mij wel leuk, maar sta open voor nieuwe suggesties:)

Lijkt het je iets?
Laten we dan samen een last-minutje boeken;)

Hoi chantal,

ik ben een jongen van 23,
we hebben al een vakantie geboekt naar turkije (side)
eind julie gaan we weg,maar zoeken nog mensen om aldaar mee
uit te gaan,te chillen etc.
lijkt dit je wat laat dan wat van je horen!!

neilrozema387@hotmail.com

Gr.Neil

Hoi Chantal,

Ik ben vrij van dinsdag 5 juli tot de week erna en bij mij thuis is ook iedereen zo druk met zichzelf…
Ik zou ook graag een weekje weg willen maar wil je ervoor behoeden dat ik een echte strandganger ben!!:vak02:

Laat maar weten of het je leuk lijkt! (ik ben overigens 24, al zou je dat niet zeggen!!1:dag:)

Ik heb er wel 1 hoor :wink:

Maarre wanneer zullen we dan eens met zijn alle afspreken om te kijken waar we heen willen, wat het kost en wanneer we boeken??

Ik hoor t wel!

hoi chantal

ook ik reageer ff op je “oproep” zelf 25 jaar, werkzaam in de horeca, en volgende week een weekje vrij, die ik liever wat nuttiger wil bestreden dan thuis hele dagen te zitten.
ik weet niet wat je plannen op het moment allemaal zijn geworden?
ik zou het wel fijn vinden om ff een berichtje terug te mogen ontvangen. gr angelo

hoii, ik heb afgelopen week tickets gekocht amsterdam dalaman, ik ga 3 weken van 3 spetember to 24 september, ik zou het leuk vinden om hier een reisgenoot te vinden of mensen die ik in turkije kan ontmoeten en mee uit kan gaan of andere avontuurlijke dingen doen :stuck_out_tongue: ik ga mijn vriend daar bezoeken, maar h moet ook werken en tot nu toe heb ik besloten om met hem elke dag te zien waar we dan gaan slapen, maar mocht je geintresseeerd zyn kunnen we altijd samen wat afspreken , ik ben trouwens 21 , meisje, en kom uit brabant groetjes