Hoi,
Ik wil er heel graag lekker een weekje tussenuit naar de zon! Al mijn vriendinnen hebben allemaal al eigen plannen met hun vriend, dus helaas kan ik niet met een van hun op vakantie. En een single reis zie ik ook niet zo zitten…
Ik zat nog even te twijfelen of ik dit bericht moest plaatsen maar ik dacht kan het toch altijd proberen. Maar het blijft toch spannend en een uitdaging om met iemand op vakantie te gaan die je niet kent.
Maar nu ben ik dus op zoek naar een leuk reisgenootje voor een zon, zee, strand en stap vakantie. Overdag lekker bakken in de zon op het strand en 's avonds stappen in het bruisende nachtleven Een keer een excursie is vind ik ook leuk. Gewoon lol maken en af en toe lekker gek doen!
Ik ben 25 jaar en zoek een leuke gezellige meid die ook zin heeft in een leuke vakantie. Turkije, Griekenland of Spanje lijken me leuk. Het moet ook niet een te dure vakantie worden, woon op mezelf en dat kost ook genoeg waardoor ik eigenlijk niet een al te groot budget heb voor een vakantie.
De periode maakt me niet zoveel uit, liefst denk ergens in augustus. Vanaf 11 augustus kan ik vrij nemen.
Ik hoor graag de reacties en dan kunnen we kijken of we iets kunnen boeken!
Groetjes Anoeska