zon zee strand feesten RELAXENNN!

Hallo,

Ik ben op zoek naar een reisgenoot om mee op vakantie te gaan. Normaal ga ik met vrienden, of met mijn vriendin (die ik nu niet heb - single), of met mijn familie. Laat dit nou dit jaar totaal niet mogelijk zijn & ik dus echt niemand kan vinden die mee wil / kan op vakantie.

Wat voor vakantie ik heen wil? Zon, zee, strand, partyen, genieten, enzovoort. Ik wil dus ook gewoon naar een land waar je echt heerlijk van de zon kan genieten & feesten (Spanje, Turkije, Griekenland zijn daar een paar voorbeelden van, er zijn er natuurlijk meer). Verder sta ik eigenlijk overal voor open.

Ik ben een man, 24 jaar.

Wil je verder meer informatie check my facebook en/of twitter:

www.twitter.com/marlymusiq

Ik ben trouwens zanger, gaan we op vakantie dan zing ik zeker een liedje voor je! Hahahahha

Ik hoor t wel toch, :dag:

Ha Marley,

Een al wat enthousiaste medereizigers gevonden??

Ik ben een jongeman van 25 jaar jong en nog niet gek lang weer single…
Ik werk fulltime (als adviseur) en ben toe aan een goede stap/zuip/zon/zee/strand vakantie met her en der wat cultuur!

Waar ik naar opzoek ben is gewoon een gezellig iemand (like: duh) die het ook graag laat maakt in een discotheek/club.

Lijkt het je wat, dan hoor ik het wel!

Greetz!
Henko

Hier op relatie-technisch gebied een lotgenoot. Ben ook niet van zwoegende lastige zwetende niet relaxte vakanties. Bier en stappen en strand. Laat maar weten of er nog animo voor is en in welke periode…

heey beste reisgenoten;) ik zoek eigenlijk nog een reisgenoot(e) die zin heeft om mee te gaan naar bulgarije vertrek 25-7 voor een weekje naar zonnestrand:)
Mijn reisgenootje kan helaas niet meer mee, alles is al geboekt of ik cancel alles of ga met iemand anders:)
Doel lekker zonnen, strand, cultuur en de vele barretjes enz bezoeken daar:) hahaha.

Het liefst iemand zo tussen de 23-31j