Reisgenoot gezocht voor zon, zee, strand en gezelligheid!!!

Hey allemaal,
Aangezien zo ongeveer iedereen in mijn omgeving of gesettled is of blut is probeer ik het zo om een gezellige reisgenoot te zoeken.

Wie heeft er zin om naar een lekker warm land te gaan en dan gewoon te gaan genieten? Zon, zee, strand, stappen en iets van het land te zien?

Een vakantie waarin alles mag en niets moet?

Ik zat zelf te denken aan turkije, portugal, griekenland eigenlijk overal waar het lekker warm is.
Ik heb zelf vakantie in de weken half 29 30 en 31.
Oh ja ik woon in het zuiden van het land en ben 28 jaar, is misschien wel makkelijk om te weten.

Ik hoop iets te horen:vak02::zon02:

groettjes!!!

Hallo,

Ik zag je berichtje en dat je uit het zuiden komt :smiley:

Ik kan wrs de laatste 2 van juli op vakantie gaan!!

Ik hou op vakantie van zonnen, relaxen, shoppe en stappe!
Welke vakantie plaats had jij in gedachten?

Liefs Diaan

Hoi Miranda,

Ik woon in Rotterdam, maar ik kom eigenlijk uit het zuiden van het land. Ik ga twee weken in augustus op vakantie met een vriendin, maar aangezien ik in het onderwijs werk kan ik eigenlijk nog wel een of twee weekjes weg ergens naartoe. Waar ik echt behoefte aan heb op het moment is inderdaad gewoon lekker relaxen, zonnen, zwemmen shoppen lekker eten met een roseetje erbij, iets bekijken, een jeep huren en lekker rondrijden enz enz. Ik ben niet zo van de planning, ik vind het leukste om gewoon wel te zien waar je uitkomt. Wat had je in gedachten? Je kan me ook mailen als je [EMAIL=“wilt…m.adam@albeda.nl”]wilt…m.adam@albeda.nl

gr. Michelle

dag miranda ik ben een jongen van 21 jaar op mijn verjaardag 26-6 vertrek ik naar thailand voor 3 weken de punten die je hebt genoemd zijn allemaal in thailand te vinden prachtige eilanden veel zon en een hoop excurties en het nacht leven is bruisend dit wordt me derde keer en met een reis partner zou het een ultieme beleving zijn lijkt het je wat mail me dan
groetjes abdel
appie_chappie@hotmail.com

Hoi Diaan en Miranda,

Heb je inmiddels al iemand gevonden die met je mee de zon, zee en strand opzoekt? Ik zou heel graag eens naar Ibiza willen gewoon om het eens gezien te hebben voor een weekje. Mijn vriendinnen zien het niet zitten, omdat ze een beetje verkeerd beeld van Ibiza hebben (door de tv, programma’s enz).
Hoe vind jij dat?

Groetjes M

Hoi M,

Ik ga in de periode van 7t/m 18 juli naar Ibiza. De reis is al geboekt. Ik zou met een vriendin gaan, maar zij kan door omstandigheden helaas toch niet mee. Houd jij net als ik van zon, zee, strand, lekker uiteten, terras en uitgaan, dan hoor ik graag iets van je. Ik ben 25 jaar en woon vlakbij Amersfoort. groetjes

Hoi Miranda,

Ik ga van 19-26 juli naar Skiathos (Grieks eiland) en zoek nog iemand die gezellig mee wil! Dus als het je wat lijkt, laat het me weten!

Groetjes Lisanne