Last minute richting zon, zee, strand vanaf 17 augustus

Hi,

Ook hier weer het bekende verhaal: sinds een tijdje weer vrijgezel en mijn vriendinnen (nog/inmiddels) allemaal aan de man, waardoor het onmogelijk wordt om iemand een weekje mee naar de zon te krijgen.

Zijn er nog mensen die in hetzelfde schuitje zitten en zin hebben in een weekje zon, zee & strand?
Ik ben normaal wel een feestbeest dus vind een avondje stappen wel leuk, maar wil er vooral een relax vakantie van maken. Overdag lekker op het strand liggen, 's avonds lekker eten & drankje doen en de volgende dag weer een beetje op tijd richting strand. Excursietje tussendoor vind ik ook best, geen must… vooral CHILL:)

Ik zat zelf te denken aan Turkije of Egypte o.i.d. maar hoef dus niet midden in de kermis te belanden;)

Hoi Tessa,

Ik zit helemaal in het zelfde schuitje. Had zelf ook al een oproep geplaatst (Reisgenootje gezocht voor strandvakantie aug/sep 2012 d.d. 5-8-2012).

Wil ook heel graag op vakantie, maar niet alleen. M’n vriendinnen hebben allemaal een relatie of zelfs al een kleindje. Wil het liefst een weekje relaxen in de zon. Ben niet een onwijs uitgaanstype, maar vind een avondje stappen wel gezellig.

Als het jou ook wat lijkt om samen op vakantie te gaan, mail dan even naar melissa2you@hotmail.com.

Groetjes,

Melissa.

Heey,

ook ik wil gewoon lekker weekie strand vakantie doen, miss feestje pakken, lekker eten, ben zelf 26 m, zit er aan te denken om naar ibiza te gaan, miss dat jullie interesse hebben, ik hoor het wel :slight_smile:
dit is me facebook heb je een beetje het idee wie ik ben:
https://www.facebook.com/marco.wassen

Groetjes

Wellicht is Macedonie een optie, het is er prachtig, ik wil er heel graag weer met mensen heen!
Als je belangstelling hebt, of meer informatie wil, kun je me mailen AenS.Travel@gmail.com

Mvg. Angela

Hi,
ik sta op het punt om een week Turkije te boeken, van 31/8 tot 7/9.
Ter plaatse heb ik een aantal vrienden, maar die moeten meestal werken, dus zou leuk zijn om iemand mee te hebben die ook houdt van zon, zee, strand, uitgaan…
Normaal ga ik helemaal alleen, maar in gezelschap is toch heel wat leuker !
Laten jullie weten mocht er interesse zijn , wel graag asap want ik heb ideale vluchturen gevonden en mag dus niet te lang meer wachten.
stuur maar een mail naar cari123ve@yahoo.com

Ah ja, ik kom uit Belgie, dus liefst iemand van hier al is dat niet mandatory

bedankt alvast !
groetjes
Carine

Hi,
Wij hebben al geboekt en vertrekken as vrijdag al dus helaas…
Hoop dat je snel iemand anders vindt!

Groetjes!

hi,

gezellie dat jullie een reis hebben geboekt waar gaat de reis heen?:cheer:
zelf zou ik (30 v) graag halvewege september naar taba egypte :zon02:gaan 1 week marriot hotel en dan evt nog 1 week of paar dagen op een bedoeienkamp in de buurt van nuweiba nog iemand die daar heen wilt gaan? want alleen is het toch een stuk duurder.

tot horens groetjes ps mijn email is vienna_nv@hotmail.com