Ik ben op zoek naar een gezellige rustige reisgenootje (vrouw)
voor een zon/zee/strand vakantie in de maand september voor 2 weken.
Het liefst Turkije maar het mag ook Griekenland zijn. Als het maar warm is!
Ik wil echt 2 weken gaan.
Ik wil een rustige vakantie, lekker zwemmen, op het strand liggen…maar
af en toe een leuk stadje bekijken, een gezellig terrasje pakken of een excursie doen zoals een boottocht maken vind ik ook harstikke leuk.
Maar het moet vooral een vakantie zijn waarin we lekker kunnen relaxen.
Veel boeken lezen, samen kletsen…elkaar beter leren kennen…genieten van de rust en van de mooi natuur om je heen.
Wie wil dit ook?
Wie kan in september en zou met mij 2 weken op vakantie willen. Het maakt me niet uit welke weken, als het maar in september is.
Ik ben zelf 32 jaar en zou het liefst een vrouw willen tussen de 25 en 45 jaar.
hai corine, je plannen spreken mij erg aan. ik ben lisette visser 27 jaar en wil heel graag op zon vakantie. ik hoor het heel graag even en misschien kunnen we dan even verder kletsen! gr lisette
Hoi Corine,
Ik ben Marcella 28 jaar en wil ook heel graag op vakantie in september. Jouw idee van vakantie spreekt me erg aan. Als je nog iemand zoekt dan hoor ik t graag
Wel al een heel rijtje dames die mee willen.Ik ga zelf ook nog de eerste 2 weken van september naar Turkije.Ik ben er inmiddels al een keer of 15 geweest…maar blijft favoriet.Ben wel 56 jaar.
Mijn naam is Gaby…wel 56 jaar en al een x of 15 in Turkije geweest.Ik ga ook nog in september,dus wie weet…Is veel gezelliger met een groepje en dan meer voor elk wat wils.
Deze jonge dame gaat ook nog naar Turkije begin september.Ben er al een keer of 15 geweest,maar blijft leuk.Lijkt me leuk om met een heel groepje te gaan…voor elk wat wils dan.
Ook ik ga nog in september naar Turkije…al voor de 15de x …blijft leuk.Lijkt mij gezellig om met een heel groepje te gaan…voor elk wat wils dan .Laat maar horen!