Hoi hoi,
Ik zal me even voorstellen ik ben Nienke ben 27 jaar en kom uit Noord-Holland.
Graag zou ik 1 of meerdere reisgenootjes willen vinden die 3 weken met me mee willen om heerlijk na te zomeren in bv Turkije
mannen en vrouwen mogen reageren beetje rond mijn leeftijd graag
in de periode september/oktober
En ik meld het toch maar eventjes ik rook.ik vind niet erg om op balkon te roken als je moeite ermee hebt 
Waar ik van hou is lekker zon zee en strand vakantie shoppen leuke dingen doen zoals jeepsafari boot tochtje enz enz…avond leven hou ik ook wel van kan genieten van avond op terrasje genietend van een lekkere cocktail, en kan ook genieten om eens een dansje te wagen in de disco/bar
en voor de rest wil ik de vakantie low budget houden door in apartment te gaan en sommigen avonden zelf te gaan koken…nu niet schrikken gewoon simpel koken zoals br hamburger of iets maken
het blijft wel vakantie he … de reden dat al zo vroeg een oproepje plaats is omdat iemand graag wil leren kennen voordat we samen op vakantie gaan…
en als je meer wilt weten van me gluur maar even op me facebook pagina;) https://www.facebook.com/nienke.v.hoek?ref=tn_tnmn
gr van nienke
iemand die ook met me mee wilt ???
Hey Nienke,
Ik zou rond die tijd ook een aantal weken vrij kunnen nemen. Ik ben zelf een man van 25. Vrolijk, gemakkelijk in omgang en heb een redelijk budget. Bestemming maakt me niet heel veel uit als het maar warm is. Overdag zou ik lekker op het strand willen liggen. Excursies doen. Gewoon bezig zijn. Savond uiteten en op stap. Een huisje of appartement vind ik prima zo blijven de kosten laag. Ik hoor graag van je 
gr. Tom
joehoee mensen ik zoek leukee mensen om mee op vakantie te gaan hihi:)
24 sept ben ik al 2 weken in Turkije alanya
Hoi Nienke;) ik zou wel wat meer willen weten over de eventuele bestemming in turkijke;)… Ik rook zelf ook en qua jou vakantie beschrijving zoeken we ongeveer wel het zelfde haha;)
Ik ben zelf al een aantal keer in turkije geweest, marmaris en kemer en alle 2 is het super bevallen.
Heb me vakantie eigenlijk gepland vanaf half augustus tot begin september maar zit er over te denken iets op te schuiven, zou je ook een weekje of iets langer weg willen?
groetjes
hoi sorry sorry lees je berichtje nu pas 
ik kan echt alleen in sept. ik ben nu zelf 3 keer in turkije geweest en dat beviel mij ook erg goed maar ik hoef niet persee naar turkije andere bestemingen kunnen ook…ik wil ong 2 tot 3 weken lekker weg heerlijk relaxen en veeel fun maken 
xxxx gr nienke
hallo nienke,
ik zou graag met je mee gaan. ik heb nog geen vakantie besproken dus september moet lukken wat mij betreft. ik zocht via deze site iemand om mee te gaan per motor op vakantie maar dat is tot nog toe niet gelukt.
jou manier van vakantie vieren spreekt mij ook wel erg aan en mn vrienden hebben allemaal al plannen. ik zelf ben 28 jaar en kom uit ede. voor het gemak: ik rook ook. low budget is voor mij ook prima zolang het maar leuk is vind ik het al snel goed. als je het ziet zitten om mij mee te nemen hoor ik graag wat van je
groeten johan