op zoek naar reisgenoten voor de periode sept.

Hoi hoi,

Ik ben Nienke een meid van 26

De reden dat hier mensen zoek omdat dat nu vaker heb gedaan en me goed bevallen is…En ik ben nog steeds single en me vriendinnen niet dus tja met de vakanties val ik beetje tussen de boot maar dat zal wel bekend zijn bij Julie:)anders zoeken Julie hier niet…

Maar ik zoek dus leuke mensen van mijn leeftijd om 2 weekjes te chillen in de periode september en ben niet zo rijk dus low budget.Vakantie bestemming kunnen we samen wel uitkomen denk.

Ik zal nog is wat over mezelf vertellen… Ik ben makkelijk in de omgang en kan van nature goed met mensen omgaan…vaak hebben mensen het idee als ze bij me zijn alsof ze me al jaren kunnen.Ik kan slecht tegen mensen die dominant zijn dus die hoeven al niet te reageren.En graag wil ik de mensen die gaan reageren een paar keer zien voordat we de keuze maken om op vakantie te gaan…om te zien of we elkaar liggen…

Nou ik hoop op leuke reactie ik heb erg veel zin in vakantie dus kom maar op :smiley:

gr nienke

hmmm ik zie dat er al 38 mensen gekeken hebben…kijken kijken niet kopen he…kom op wel reageren hoor hihi

ik wil wel mee, heb een auto van de zaak, dus het vervoer is al gratis

haha wil richting turkije of zoiets lekker in apartementje lekker goedkoop…beetje ver rijden met de auto…

maar mensen ben nog steeds op zoek naar leuke reisgenoten!!

ik ben een leuke reisgenoot, maar ja, je wilt vliegen

Hi Nienke,

Wat voor vakantie had je in gedachten? Lui-lekker strandvakantie, meer avontuur, rondreizen, … ?

Is Turkije enige bestemming voor je of sta je nog open voor andere landen?

Ik hoor het wel…

Grt
Sofie

mijn voorkeur gaat uit naar lekker lui strandvakantie en af en toe een beetje actief zoals leuke excursies.En ja ik sta open voor andere bestemingen als we leuk groepje bij elkaar hebben dan kunnen we in overleg wat iedereen wilt.alleen mij voorkeur gaat uit naar turkije griekenland bulgarije spanje of zoiets gewoon niet te ver weg toch lekker mooi weer…

gr nienke

Hoi Nienke,

Ik ben zelf ook zoek naar leuke reisgenoten voor periode september. Ik ben zelf ook heel makkelijk in de omgang en maak makkelijk contact. Lijkt me leuk om als er meer mensen zijn, af te spreken om te kijken of het klikt en wat de bestemming zal worden. Bestemming maakt me niet zoveel uit, als maar lekker zonnig weer is en bij voorkeur met vliegtuig binnen Europa.

Gr. Dennis

klinkt perfect ik heb je even toegevoegd op facebook dan kunnen we is kletsen…heb tot nu toe 2 mannen die intresse hebben haha in de vakantie dan he:) dus dames vind ook wel leuk als er vrouwen mee gaan…

gr nienke

Ah leuk spreek ik je daar ook nog wel binnenkort… groep moet inderdaad nog wel wat diverser worden…

Gr. Dennis

Nienke, ik snap nog niet heel veel van deze site en de opties. Wel heb ik nu jouw oproepje gelezen en wat dat betreft komen wij in 1e instantie grotendeels overeen. Niet dat het hier een datingsite is, maar een ontmoeting zit er van mij uit wel in. Als jij daar voor open staat om te kijken wat er verder voor ons in zit dan hoor ik het wel van je. Voor het gemak mag je mij ook rechtstreeks mailen op maartenjlinders@gmail.com

Hey Nienke,
Ben je nog steeds op zoek naar een reisgenootje?

Groetjes Naomi

Hoi Nienke!

Ik had zelf ook een advertentie gezet… Omdat ik graag met een groepje een leuk plan wil maken!!
Misschien lijkt jou dat ook wat! Ik ben zelf 22 en een ander meisje die het ook leuk lijkt is 21!!
Als het jou ook leuk lijkt reageer dan even op mijn advertentie van 5 party girls!! :wink:
Lijkt mij helemaal leuk!

Groetjes Dje

hoi naomi,

ja ik ben nog steeds op zoek naar reisgenootjes…al heb ik waarschijnlijk 1 meid gevonden die mijn plannen ook ziet zitten…dus dat is leuk ik kan alleen vanaf de periode sept eerder lukt echt niet meer…

en dje ik zal je advertentie eventjes gaan opzoeken:)

Hallo Nienke, ik lees je advertentie net. Ben je nog steeds op zoek naar reisgenootjes? Waar gaan jullie naar toe? En welke datum zouden jullie gaan en hoe lang?
Ik ben Christiaan, 32 jaar, Arnhem en zoek mensen voor een lui strand lig vakantie in een warm oord… Ben niet zo veeleisend zolang de zon lekker schijnt. Ben wel van het low budget…

Hoi Nienke,

Sorry voor de late reactie, ik moet de site nog een beetje ontdekken en heb nooit gezien dat je een reactie had gegeven. :slight_smile:
Leuk dat je al iemand heb gevonden voor je reis, maar je wil dus met meerdere mensen op vakantie? Leuk.
Ik kan ook alleen vanaf de periode sept heb nu van 17 sept tot 1 okt vakantie staan, maar dat zou ik nog wel kunnen wijzigen.
Laat maar weten als je plannen heb.

Groetjes Naomi

hoi allemaal,

ja ik ben nog steeds op zoek naar leuke reisgenootjes…mookje kan ik mischien met je in contact komen om is verder te babbelen:)en naomi met jou wil ik ook graag nog even babbelen dus als julie msn of iets kunnen doorgeven?stuur maar eventjes in prive berichtje…
voor iedereen die interesse heeft stuur even je msn zodat we allemaal even kunnen babbelen.

gr nienke