Reisgenote gezocht. Eind Augustus/begin September

Ik ben 26 jaar en zoek een reisgenoot(vrouw/man) die samen met mij naar een warm land op vakantie wil gaan. Voor 1 of 2 weken. Waar maakt niet uit. Omdat de vakantie met een vriendin niet door gaat, plaats ik een oproep op deze webstite. Eind Augustus begin September heb ik vakantie.
Groeten,
Catharina.

Hallo,
Ik ben een man van 26 jaar die ook net zijn vakantie heeft moeten annuleren wegens omstandigheden.
Nu zoek ik een reisgenootje.
Ik zelf heb eind augustus begin september vakantie.
Bestemming maakt niet zoveel uit als het maar warm is.
Ik ben geen stapper die elke dag op stap gaat.
Mocht je meer willen weten hoor ik het graag :slight_smile:

Groetjes john

Hoi Ik ben Mark 28 jaar en ook op zoek naar zon,zee,strand,chillaxheid en een reisgenoot. Ook hier het bekende verhaal, vrienden gesettled, geen geld etc.
Stappen vind ik leuk maar op vakantie ga ik toch vooral voor de ontspanning en gezelligheid.

Mocht er interesse zijn, let me know :teeth:

gr Mark

Hoi,

Wat zijn je exacte data? Ik heb vakantie vanaf 13 t/m 25 augustus en zou graag naar kreta willen (zie mijn oproep van vandaag)

Groetjes José

Hoi,

Ik heb vanaf 22-08 vakantie maar dat is eventueel ook wel iets eerder te zetten.
Denk vanaf 17-08 dat het ook wel mogelijk is.

Groetjes john

Hallo,

Ik ben Ken 27 jaar, ik wil graag in september op vakantie gaan naar een warm land.
All in en beetje chillen en genieten van de zon en de mooie omgeving.

Ik heb nog geen concrete plannen, misschien heb jij een voorstel!

Groetjes,

Ken

Hallo allemaal,

Het liefst wil ik een vrouwelijke reisgenoot.

Groetjes,

Catharina.

ok veel succes met je zoektocht
en have fun op reis!

groetjes

Hoi Catharina,

Ik weet niet of je al een vakantie maatje heb gevonden.
Mijn naam is Fatma en ben ook op zoek naar een vakantie maatje voor rond 9 augustus t/m 22 augustus. Mijn vriend moet helaas dit jaar werken en kan niet mee. Vriendinnen hebben geen geld of andere prioriteiten. Lijkt het je wat dan hoor ik het graag.

Gr Fatma

hoi ik ben ook opzoek weer naar een vrouwlijke reisgenoot voor de eerste 3 weken van sept:)
ik ben trouwens nienke ben 26 jaar en vind stappen wel gezellig maar inderdaad hoeft niet elke avond…ik wil wel lowbudget in apartement en dan zelf simpel koken soep uit blik enz die richting op denken niet echt koken maar ja is wat goedkoper en zelf voor ontbijt en lunch zorgen…(ik kan heerlijke uitsmijters bakken bv)en dan soms als we der zin in hebben lekker erges uit eten gaan dat kan best een paar keer maar moet niet te duur worden.Nou ik hoor het wel of je interesse in me hebt lols je kan meer info vinden op me eigen pagina hier…

gr nienke

Hoi Nienke,

Ik kan alleen de 1e week van september. En de laatste weken van Augustus.

Groetjes,
Catharina.

Hey Catharina;

Ik heb ook verlof in die data, laat me wat meer weten vi

hey catharina;

ik heb ook verlof die data; Laat me wat meer weten via waisdat@live.be :wink:

groetjes,lisa

Hey,

Hou oud ben je? En waar wil je op vakantie?

Groetjes,
Catharina

Heey catharinna,

Ben je alleen op zoek naar een vrouw die met je meegaat of is een man ook goed :slight_smile:

hoor het graag van je bedankt,

groetjes john

hoi Catharina.

Ik ben Lilian, 22 jaar. En heb vakantie, de laatste 2 weken van augustus…
Ik ben heel flexibel qua bestemming. Zolang het maar lekker weer is, er wat te doen en te zien is en ik me kan ontspannen:)

Groetjes Lilian