Ik ben een jonge meid van 24 jaar die opzoek is naar gezellige leeftijdsgenoten (vrouwen) die eind augustus ook nog van ± 2 weken zon/zee/strand willen genieten. In principe maakt het me niet uit waar we naartoe gaan… Als het maar met een gezellig gezelschap is! Ik ben zelf vrijgezel en mijn vriendinnen zijn allemaal al gesetteld waardoor ik niet met hen op vakantie kan.
Lijkt het je wat? Stuur me dan een pb zodat we hopelijk snel wat kunnen plannen !
Ik heb net hetzelfde probleem ! En ik zoek ook hetzelfde! Enige is, mijn verlofperiode is de week v 7/9 + 14/9 , kan je dan nog verlof krijgen ? Van waar ben je zelf?
Hoi, ik ben nog op zoek naar een reisgenootje(meisje), ikzelf ben een meisje en 24jaar. Ik ben vrij vanaf 14/08… Ik zou graag naar Thailand gaan ofzo, iemand interesse? Grtz
Hoi, ik ben nog op zoek naar een reisgenootje(meisje), ikzelf ben een meisje en 24jaar. Ik ben vrij vanaf 14/08… Ik zou graag naar Thailand gaan ofzo, iemand interesse? Grtz[/QUOTE
Hey ik ben ook nog op zoek naar een reisgenoot voor een last minute reis.
Ik ben al vanaf volgende week beschikbaar. Voorlopig had ik gedacht aan Rhodos of Turkije.
Wie wil mee?
Mij maakt het eigenlijk niet uit ik ben vanaf deze vrijdag vrij. Vanwaar ben jij? En is er iets anders dat je graag zou doen behalve Turkije of Rhodos?
Hey ik ben zelf 23 jaar en ben ook op zoek naar een reis maatje! Thailand of Amerika west coast 1 van de twee lijkt me gaaf. Ik heb interesse erin! stuur mij even een mailtje milou_groenland@hotmail.com
Ik kom uit Amsterdam Zou je ook eerder kunnen of juist later dan in augustus?