15 t/m 24 augustus naar de zon

Hallo allemaal,

Mijn naam is Cindy en ik ben 23 jaar oud. Ik had verder nog niet echt vakantieplannen voor van de zomer, maar nu ik in mijn agenda 15 t/m 24 augustus helemaal leeg heb staan heb ik toch wel zin in een weekje zon. Op vakantie vind ik het heerlijk om lekker te relaxen en wel te zien wat er komt. Zo vind ik het prima om iets te ondernemen, maar ook om heerlijk om op het strand niks te doen. Mijn budget is niet enorm, maar ook niet helemaal lowcost. Het liefst boek ik een goedkope last minute, het land maakt mij verder niet zoveel uit.
Ik ben op zoek naar (liefst) een vrouwelijke reisgenoot.
Lijkt het je leuk/gezellig om samen een weekje naar de zon te gaan stuur mij dan een berichtje!

Groetjes,
Cindy

Hoi Cindy,

Ik ben Sharon en ben 26 jaar, ik heb ook nog geen plannen voor de zomer en zou graag een weekje op vakantie willen. Ik zou van 14 t/m 23 augustus kunnen.

Groetjes,
Sharon

Wij gaan in de week van 14 t/m 23 augustus met de auto naar d.agde zuid frankrijk. Wij hebben een 2 kamer appartement gereserveerd voor 1 a 4 personen.
Wij zijn een stel van rond 40 jaar.
Als je het leuk lijk kan je mee met ons

Hoi Cindy, ik heb al een vakantie geboekt maar als je het leuk vind kun en mag je altijd mee. Ik ga van 15 tm 23 augustus naar Alanya, Turkije. Groetjes Martine

He Cindy, heb je al een reisgenootje gevonden? Ikzelf heb vakantie van 17 t/m 28 aug en heb ook nog geen plannen. Groetjes Mirjam

hi ladies… ik ben ook op zoek naar een reismaatje. Misschien een idee om evt met een groep iets te ondernemen? Ik hoor graag van jullie xxxx

Hallo allemaal,
Bedankt voor al jullie reacties. Ik heb uiteindelijk na lang twijfelen toch besloten om niet op vakantie te gaan, maar om door te sparen voor een reis naar Zuid-Afrika. Wellicht dat er inderdaad wel uit de mensen die gereageerd hebben reismaatjes kunnen ontstaan. Ik heb gekeken of ik dit bericht kan verwijderen, maar kom er zelf niet helemaal uit.
Groetjes,
Cindy

Iemand hier die nog een reisgenootje zoekt? vanaf 14/08 ben ik vrij… Ik sta open voor suggesties, liefst Thailand ofzo :slight_smile: grtz