In juli/aug lekker naar de zon

hallo allemaal…

Wie heeft er zin om de eerste 3 weken van juli of de laatste 3 weken van augustus lekker naar de zon te gaan?,(binnen of buiten europa) ik wel namelijk en ben daarom op zoek naar een leuke gezellige,spontane meid(en) van ong.dezelfde leeftijd om mee naar de zon te gaan.

Ik zal me even voorstellen; mijn naam is Tineke en ik ben 26 jaar.Ik plaats deze oproep omdat ik samen met iemand op vakantie wil maar mijn vriendinnen momenteel een vriend hebben en dus zelf al plannen hebben gemaakt.

Hoe ziet mijn ideale vakantie eruit; lekker op het strand liggen vind ik erg leuk maar niet elke dag, ook vind ik het leuk om excursies te doen om zo wat meer van het land te zien.'s avonds een terrasje pakken en/of daarna stappen is helemaal mijn ding.

Kun jij je daar ook helemaal in vinden en lijkt het je wel wat, laat dan gauw wat van je horen en kunnen we een keertje afspreken om te kijken of het klikt!:dag:

groetjes Tineke

Hoi Tineke

Weet niet of je ondertussen al voorzien bent van een reisgenoot, maar je berichtje klinkt leuk. Ik ben ook 26 jaar en op zoek naar een gezellige meid om mee op vakantie te gaan.
Ben al in een aantal landen geweest, ook ver weg, maar voor deze zomer helaas nog geen plannen aangezien vriendinnen allemaal hun eigen plannen hebben met hun vriendjes.
Ik vind een strandvakantie heerlijk, mar vind het als jij ook leuk om wat van het land te zien. Een beetje cultuur opsnuiven is natuurlijk altijd leuk;)
Ik hoor graag van je!!!

Hoi Tineke,

wil je alleen met meiden op vakantie? Ik zoek ook nog een reisgenote voor de eerste twee weken van augustus. Heb vlakbij Saint Tropez een huisje met zwembad gehuurd en vlakbij Clis in Bretagne. Wil ook graag de vakantie combineren met strand en zon en wat van het land zien. Het terrasje weet ik ook zeker wel te vinden. Als jij interesse hebt dan zal ik wat meer over mezelf mailen zodat we elkaar eerst zouden kunnen leren kennen. Hoor graag van je.

groetjes,
kenneth

hey kenneth

bedankt voor je reactie.
St.tropez klinkt erg leuk opzich maar mijn voorkeur gaat toch uit om samen met een meid(en) op vakantie te gaan sorry.
Ik hoop voor je dat je gauw een reisgenoot vindt en een top vakantie zult hebben!

groetjes Tineke