Augustus 2007 naar de zon

Hallo,

Wie heeft er zin om in augustus mee te gaan naar de zon?
Spanje/Italie of een eiland!:wereld:

Ik ben 21 jaar (v) en zoek een leuke reisgenoot of reisgenoten. Ik hou van het :zon02:strand, shoppen, terras, cultuur en stappen! Lijkt het je wat neem dan contact op!

Groetjes…

.

Hallo,

In augustus zou ik ook heel graag een week op vakantie willen. Voor mij geld eigenlijk hetzelfde als bij jullie. Ik ben 3e jaars HBO studente. Een mooi zuidelijk land lijkt me erg leuk. Misschien is het leuk om met een groepje te gaan? Ik hoor het wel…

Groetjes Susan

Hey,

Ik ben een 27-jarige single normale en serieuze jongen en zoek ook een reismaatje voor de maand augustus…

Ik zoek iemand die geïnteresseerd is in een combinatie van zon, zee, strand, cultuur, rondtoeren, actief bezig zijn en 's avonds lekker bourgondisch wil genieten (geen feestbeest), lekker eten en terrasjes pakken…

Groetjes…

hoi,

ik ben student(19) en heb het zelfde als jullie. mijn relatie is net uit en iedereen heeft de vakantie al geboekt… zoek gezellige meid(en) om mee op vakantie te gaan in augustus.

ik hou van zonnen, shoppen, enz enz.

groetjes Nina!

hallo meiden,

goed idee van carly… ik woon in drenthe en studeer in groningen maar vind het geen punt om naar het zuiden te komen…

hebben jullie ook hyves? kunnen we wat meer van elkaar zien,toch?!

groetjes Nina

Heey,

Ik ben op zoek naar een gezellige meid(en) om mee op vakantie te gaan. Ik ben een 18jarige HBO student en kom uit brabant. Ik wil in augustus graag een weekje naar de zon toe. Helaas hebben mijn vriendinne allemaal hun vakantie al geboekt. Ik hou van zonne, shoppe, relaxen, een terasje pakken of lekker stappen.
Lijkt dit je wat? Laat het me weten!

Groetjes Monique

hoi,

Ik ( v, studente, 30 jaar) ben van plan om naar Kreta te gaan 2/3/ 4 weken? omdat ik daar een appartement kan huren voor 4 personen. Het is daarom niet duur. Ik hou van zon, zee, uitgaan (niet elke dag) bezienswaardigheden, winkelen, eten.
Wie heeft er zin om mee te gaan. Kosten voor appartement is ongeveer 12 euro per dg. Komt ng je ticket bij. Interesse: [EMAIL=“l_berghaan@orange.nl”]l_berghaan@orange.nl >>plat streepje tussen l & berghaan…

Groetjes,

Lisette

Hallo,

Ja ik heb erg zin op om vakantie te gaan. Even lekker weg, genieten van strand, zon en een beetje cultuur. Ik zat zelf aan kroatie, cypres of spanje te denken, maar ik sta open voor suggesties.
Ik ben 25 jaar en werk sinds een half jaar (vorig jaar afgestudeerd van de MER-opleiding) Ik woon en werk in Den Bosch waar ik veel vrienden heb. Jammer genoeg hebben ze allemaal ander plannen voor deze zomer (vriendje,verhuizen, afstuderen)
Vandaar dat ik het via internet probeer.
Hebben jullie al concrete plannen gemaakt?

Hey allemaal! Klinkt leuk…heb wel interesse om misschien mee te gaan in augustus. Ik ben studente, 22 jaar en kom uit midden-Nederland.
Hebben jullie al concrete plannen gemaakt om elkaar een keer te ontmoeten om te kijken of het klikt?

Ik heb nog geen concrete plannen, alles staat bij mij dus nog open…

Ik ben nog op zoek naar een reisgenotes om mee naar Kreta te gaan. ik huur daar namelijk een 4 persoons appartement tegen een gunstige prijs. vanaf 10- 25 aug) Ik hou van eten, uitgaan (niet elke dag, geen fanatieke stapper hoor!!)Eiland verkennen, zonnen,winkelen.

Interesse hoor ik het graag

gr, Lisette

l _ berghaan @ orange . nl

mag ik ook mee dan.ik ben 16 jaar en zoekt iemand om mee op vakantie te gaan.mijn msn is icygirl_7@hotmail.com.ik woon in a’dam.

Hallo mensen van het goede leven!
Zijn er ook al gezellige mensen die hebben besloten om naar Malaga/Marbella, Spanje te gaan?? Ik zit daar nl eind Augustus, lijkt me gezellig om wat mensen te hebben om biertjes mee te doen hehe…
Greetz Linda