Augustus 2007 naar de zon

Hallo,

Wie heeft er zin om in augustus mee te gaan naar de zon?
Spanje/Italie of een eiland!:wereld:

Ik ben 21 jaar (v) en zoek een leuke reisgenoot of reisgenoten. Ik hou van het :zon02:strand, shoppen, terras, cultuur en stappen! Lijkt het je wat neem dan contact op!

Groetjes…

.

Hallo,

In augustus zou ik ook heel graag een week op vakantie willen. Voor mij geld eigenlijk hetzelfde als bij jullie. Ik ben 3e jaars HBO studente. Een mooi zuidelijk land lijkt me erg leuk. Misschien is het leuk om met een groepje te gaan? Ik hoor het wel…

Groetjes Susan

Hey,

Ik ben een 27-jarige single normale en serieuze jongen en zoek ook een reismaatje voor de maand augustus…

Ik zoek iemand die geïnteresseerd is in een combinatie van zon, zee, strand, cultuur, rondtoeren, actief bezig zijn en 's avonds lekker bourgondisch wil genieten (geen feestbeest), lekker eten en terrasjes pakken…

Groetjes…

hoi,

ik ben student(19) en heb het zelfde als jullie. mijn relatie is net uit en iedereen heeft de vakantie al geboekt… zoek gezellige meid(en) om mee op vakantie te gaan in augustus.

ik hou van zonnen, shoppen, enz enz.

groetjes Nina!

hallo meiden,

goed idee van carly… ik woon in drenthe en studeer in groningen maar vind het geen punt om naar het zuiden te komen…

hebben jullie ook hyves? kunnen we wat meer van elkaar zien,toch?!

groetjes Nina

Heey,

Ik ben op zoek naar een gezellige meid(en) om mee op vakantie te gaan. Ik ben een 18jarige HBO student en kom uit brabant. Ik wil in augustus graag een weekje naar de zon toe. Helaas hebben mijn vriendinne allemaal hun vakantie al geboekt. Ik hou van zonne, shoppe, relaxen, een terasje pakken of lekker stappen.
Lijkt dit je wat? Laat het me weten!

Groetjes Monique

hoi,