Ik ben van 6 juli tot 15 augustus vrij, en zou dan graag nog een leuke vakantie boeken van 1 of 2 weken. Wie gaat er mee?
Ik ben een vrouw 27 jaar, en woon in de omgeving van Utrecht.
Wat betreft de vakantie lijkt het me leuk om te genieten van het strand, terrasjes, winkeltjes, wandelingen en leuke excursies.
Stappen lijkt me leuk voor 1 avondje, maar een echte stap-vakantie is aan mij niet besteed
Mocht je in die periode ook nog niks te doen hebben, of heb je nog vragen… reageer gerust.
Wie weet kunnen we dan binnenkort eens kennis maken
Ik: Carmen 30 jaar, woon in Eindhoven. Heb dezelfde insteek als jou, lekker genieten, dus lekker relax, strand, excursies, winkelen en terrasje pakken, ik hoef echt op stap, het terras is prima…Wel zou ik graag 2 weken willen gaan, misschien een fly en drive, kan je ook heerlijk zelf met de auto de omgeving verkennen.
Lijkt het je leuk, dan hoor ik het graag. Ik heb 3 weken vakantie, vanaf eind juni,maar kan nog schuiven.
Ik wil ook graag met een aantal leuke mensen van mijn leeftijd op vakantie. Ik wil graag in de periode van ongeveer 24 juli tot 10 augustus naar een zonnige plek in Europa. Ik ben 29 en woon in Nijmegen.
Hoe ver zijn jullie al met jullie plannen?
ben een man van 50 single en woon aan de spaanse costa
mischien kan ik jullie helpen met info over de streek hier
en mischien een mooie vriendschap opbouwen
liefst een aardige vrouwtje waar ik ook de reis voor bezorg
[EMAIL=“marcfromspain@hotmail.com”]marcfromspain@hotmail.com
groetjes vanuit spanje
Lijkt me leuk, heb je meer informatie over wat je precies geboekt hebt?
Misschien is het handig om elkaar te mailen om elkaar een beetje beter te leren kennen?
Zijn er nog mensen die tussen 15 en 31 juli nog 10 of 14 dagen naar Zuid Spanje willen(Costa del Sol).Het moet in deze periode want voor de rest is het huis al volgeboekt.Mij lijkt met een groepje gaan ook heel gezellig.
Lekker uit eten,soms keertje stappen/kroegje,lekker met de cabrio een paar daagjes weg,gewoon lekker genieten met een baco/wijntje bij het zwembad.en heel veel genieten van de zon:zon02: en gewoon doen waar we zelf zin aan hebben.
Mijn ouders hebben hier een huis/zwembad/auto enz.Dus hier kunnen we goedkoop,misschien zelfs wel gratis verblijven.De reis en verblijf zal dan ongeveer 300 euro kosten.Ticket ongeveer 275,-.