Ik ben dus ook 1 van de vele die niemand kon bemachtigen voor een leuke zomervakantie. Na een jaar hard studeren wil ik lekker 1 of 2 weekjes naar de zon. Zelf wil ik last minute boeken en qua landen 1 van de eilanden van Griekenland, Spanje, Portugal of Turkije. Ik ben echt aan ontspanning toe en wil lekker van de zon genieten, maar ik ben ook erg sportief en doe graag wat activiteiten/leuke stadjes etc bezoeken. Ook ben ik zeker van de partij als we gaan stappen!
Het is een beetje rare manier om via deze weg een reisgenoot te vinden, echt nog nooit op deze manier gedaan, ben dus erg benieuwd!
Dus ben je in voor een leuke en gezellige vakantie en niet extreem duur dan hoor ik het graag!
Groetjes Marlies
Hey Mannen, leuk dat jullie reageren, maar ik geef toch de voorkeur aan een vrouw! Ik weet dat mannen veel makkelijker zijn en ik kan goed met ze opschieten, maar voelt gewoon wat prettiger, vooral omdat je iemand nog helemaal niet kent!
Mij lijkt zo’n vakantie ook wel gezellig. Ik ben dan wel een vrouw ;). Ik ben Saskia en ik ben 23 jaar. Misschien zouden we op msn wat kennis kunnen maken. Mijn adres is [EMAIL=“jackrusseltje1984@hotmail.com”]jackrusseltje1984@hotmail.com
hoihoi marlies.!!
ik ben al eeuwen op deze site bezig maar het schijt nie op:S vind ik erg jammer… ik wil juli of augustus weg… heb zelf geen voorkeur, dus pas me helemaal aan. ik ga het liefst ook voor een relax vakantie naar griekenland,spanje,turkije.
ik ben een meid van 19 jaar en ben sociaal, en gezellig!
mijn msn, (voor de handigheid) [EMAIL=“vanhoof_esther@hotmail.com”]vanhoof_esther@hotmail.com
groetjes ESTher
kom uit het gezellige brabant:D:D
Hallloooooo allemaal,
ik ben Hossein, 22 jaar en woon in Amersfoort. Ik was van plan met vrienden op vakantie te gaan, maar aangezien dit niet doorgaat en ik er toch ff tussenuit wil kwam hier terecht.
Ben van Iraanse komaf, non-religion, uhm werkend, vanaf september weer studerend en voor de rest je leert me vanzelf kennen.
Maar ik heb vakantie vanaf half juli tot 6 augustus, en zou t wel relaxt vinden om met jullie mee te gaan!
Ik zit met hetzelfde als jij, ook geen vakantiemaatje! Ik ben vrij van mijn werk in augustus. September ga ik weer stage lopen, dus dat sluit mooi aan.
Wat ik graag doe op vakantie is lekker luieren aan het strand maar zeker niet 2 weken lang, cultuur van het land proeven, andere mensen ontmoeten, iets met watersport vind ik ook erg leuk om te doen al met al, lekker genieten dus! Laat van je horen dan kunnen we elkaar leren kennen.
Ik ben 24 jaar en woon in Amsterdam
Hoi hoi,
Heb je al iemand gevonden?
Alles wat je zegt spreekt me aan, ik hoef alleen niet iedere avond tot diep in de nacht uit te gaan. Ik ben een vrolijke 23-jarige studente uit de buurt van A’dam.
Als er een leuke Meid naar spanje wil ben je welkom hoor.
we zijn een stel wonende in spanje en houden wel wat van avontuur.
we wonen op 600m van het strand,wie komt op bezoek? anaymarc69@hotmail.com
Ik ben ook op zoek naar mensen waar mee ik op vakantie kan.
Zit met het probleem dat niemand voor de rest geld heeft.
Hoop dat we op msn verder kunne praten.
MSN: [EMAIL=“marinier1984@hotmail.com”]marinier1984@hotmail.com
Misschien heb je al plannen of ben je al weer terug van vakantie. Maar mocht dat niet zo zijn, kunnen we misschien iets afspreken.
Ik ben een relaxed persoon, 29 jaar, geef les, hou van reizen, lekker eten, schaken en tennissen. Ben op zoek naar een vakantie met zon en strand en stappen, maar iets actiefs doen moet er ook wel bij vind ik. Mijn vrienden hebben allemaal een vriendin waarmee ze op vakantie gaan, vandaar dat ik alleen achterblijf.
Ik heb zelf zin in een vakantie begin augustus naar de zon, maakt me niet zoveel uit waarnaartoe. Turkije lijkt me leuk.
Lijkt het je wat? Dan hoor ik graag van je.
Groeten Eric