Last-minute in augustus

Hoi!

Door dat ik onverwacht mijn vakantie heb moeten annuleren wegens ziekte van mijn reisgenoot en vrienden al vakanties hebben geboekt of geen geld hebben ben ik op zoek naar een reisgenootje (vrouw).

Ik vind het leuk om bijvoorbeeld naar Griekenland, Turkije of Egypte te gaan voor bijvoorbeeld een week. Mijn vorm van vakantie is toch wel zon, zee, strand, stappen en wat cultuur.

Ik hoor graag van jou!:smile:

Groetjes,
Rinske

Ik wil wel meegaan, maar kan enkel in september

Jammer dat je alleen een vrouw zoekt.

Goeiemorgen!!:zon02:

Ik ga zelf in september naar Thailand, wellicht leuk om aan te schuiven??
grtzz Esther

Hoi Rinske,

He lijkt me leuk om samen iets te boeken. Ik heb vakantie tot 20 augustus. Ik wil graag de zon opzoeken, relaxen en op stap. Ik ben 27.

groetjes,

Paulien

Hoi Rinske,

Ik wil net als jij heel graag op vakantie maar ook bij mij hebben vriendinnen een vriend of geen geld of niet in dezelfde periode vakantie.
Ik heet Imke ben 25 en woon vlakbij Eindhoven.
Van 13 augustus t/m 2 september heb ik vakantie. Misschien heb je al wel iemand gevonden maar zo niet dan hoor ik dat graag. Je kunt me ook mailen als je wilt: [EMAIL=“imkew@hotmail.com”]imkew@hotmail.com

Groetjes

Hoi,

Ik zou het zo leuk vinden als je/jullie met mij mee gingen. Ik wil nu een weekje naar Egypte gaan, zondag weg, volgende week zondag terug. Ik ben dan een man maar wel een leuke man en doe geen vlieg kwaad. We kunnen toch kennis maken, dan weet je wat voor vlees je in de kuip hebt.

Groeten Eric

ik ben sandra,16 jaar en woon in a’dam.ik heb vanaf volgende week vrij en aangezien hoe het weer is wil wel heel graag weg.omdat dit me eerste keer is dat ik op vakantie ga wil ik met iemand mee en graag iemand die wat ouder is.ik ben best volwassen voor me leeftijd dus als je het niet erg vind dat ik 16 bent,kunnen we samen gaan.ik wil graag naar portugal,italie(het liefst),frankrijk,spanje,belgie,griekland of kroatie.mijn ouders vinden het toch better als ik met iemand mee gaat.ik hoor graag van je mijn msn is [EMAIL=“icygirl_7@hotmail.com”]icygirl_7@hotmail.com.
groetjes,sandra

Ik heb inmiddels geboekt en ga 26 augustus 12 dagen naar Kreta:GREECE:! Ontzettend veel zin in en het is natuurlijk altijd leuk als meer mensen die kant opkomen.:smile: