Vakantie maatje gezocht

Hoii,

Van 7 augustus tot 18 augustus wil ik graag een weekje de zon opzoeken. Alleen zijn al mijn vrienden gesetteld of hebben kids, vandaar dat ik naar een vakantie maatje zoek :). Ben zelf 28 jaar en zoek het liefst een vrouw die mee kan. Heb bijvoorbeeld een leuke deal naar Griekenland gezien naar Zakynthos. 1 van de mooiste stranden van daar. Al is ergens anders heen ook prima, maar wel in deze periode. een combinatie van een excursie, borrelen en zon zou het ideaalste zijn :).

Groetjes Samantha

Hoi,

Ik ben dan wel geen vrouw, maar zou graag mee gaan op vakantie.
Mijn naam is frank en 29 jaar.
Ik zoek nog iemand om samen op vakantie te gaan naar zon zee en strand en de omgeving verkennen, in de avond een lekker restaurantje opzoeken en naderhand ergens een cocktail/drankje doen.

Lijkt het je leuk dan hoor ik het graag.

Groeten Frank

Hoi Samantha,

Ik begrijp jou, wat willen ondernemen (vakantie, iets) en niemand kan mee (door gezin, etc).
Ik heb precies hetzelfde. Griekenland is een fantastisch land. Ben al naar Krete, Rhodes en Santorini geweest. Zakynthos schijnt ook heel mooi te zijn. De periode dat je op vakantie wil is voor mij geen probleem… Ik ben erg geïnteresseerd.

Ik verneem graag iets van je, dan zitten we misschien binnenkort samen in het vliegtuig.

Groetjes,
Erwin

Haha 2 jaar na dato een vakantiedate scoren :thumbsup: