Cruise/strandvakantie Griekenland

Ken je dat? al je vriendinnen heb een vriendje maar je wil toch wel erg graag op vakantie. Alleen gaan lijkt je leuk, maar je durft het niet zo goed…
Dit probleem heb ik dus! Ik wil van de zomer lekker een weekje de zon opzoeken en ben me een beetje gaan orienteren op internet. Ik hou van rust, zon, zee, strand, dingen bezichtigen, terrasje pakken
Nu heb ik DE vakantie gevonden waarbij ze al deze ingredienten hebben en ik heb er helemaal zin in om te gaan…alleen ik wil niet alleen…
Hier de link (mag dat?) van de reis:
http://www.stipreizen.nl/KRCR8

Ik ben een gezellige meid van bijna 27jaar oud. Ben onderwijsassistente op een basisschool en heb dus de hele zomervakantie vrij. Wil je meer weten over mij en lijkt jou deze reis ook wel wat? PM me maar :slight_smile:
groetjes Danielle

Hoiii,

Zal me eerst even voorstellen,ben een leuke meid van 22,ik kom wel uit Belgie,en zit een beetje met hetzelfde probleem,ik kom net uit een relatie en al mijn vriendinnen zitten nog met een relatie en/of kinderen,dus iemand vinden om op vakantie te vertrekken is niet meer zo simpel,voor mij is op vakantie gaan lekker relaxen en genieten,ik hou van lekker aan de bar te zitten en eens een keertje uit de bol te gaan,ik hou enorm van shoppen en op strand te liggen,lekker te zonnen heerlijk gewoon.
Nu je ziet maar of ik je lig en neem je ma contact verder op eh
Groetjes
Mandy

Hoi Danielle,

Ik: Carmen, 30 jaar, ook vrijgezel in zit net als jij in het zelfde schuitje…
Lijkt me leuk om naar Griekenland te gaan, maar ik zou graag 2 weken willen, hoe sta jij daar tegenover.

Gr. Carmen

hey meiden,

Leuk dat jullie reageren cheer. Voor mij is een vakantie inderdaad ook genieten, dingen zien, relaxen, beetje shoppen, drankje/terrasje doen!

Ik denk wel dat het voor mij moeilijk gaat worden om 2 weken op vakantie te gaan, daar ik dicht tegen het krijgen van een huisje aan zit. Wil liever mijn gespaarde centen voor het inrichten voor een huisje niet bijleggen voor een vakantie.

Mochten jullie verder dingen van mijn willen weten, jullie mogen me altijd mailen: [EMAIL=“danielle_goossens@hotmail.com”]danielle_goossens@hotmail.com
Ik heb van 9 juli tot en met 16 augustus zomervakantie.

Tot horens!?

Ik weet niet of je nog steeds opzoek bent, maar misschien sta je open voor iets anders. Wel Griekenland, lekker 2 weken appartementje huurauto, ongeveer even duur als een cruise van een week.