Griekenland september

Hallo allemaal,

Nog 4 weken werken en dan heb ik twee weken vakantie. Graag wil ik een weekje naar Griekenland in week 36/37. Heerlijk genieten van de zon:zon02:, het strand en enkele excursies. Zoals sjeepsafarie dagje met de boot mee, of snorkelen.
Ik zit zelf het liefst in een kleinschalig appartement, met zwembad en niet te ver van het strand.

Ik ben op zoek naar een gezellig maar rustig reismaatje tussen de 28-35 jaar. Ik ben niet zo van het shoppen, steden bezichtingen en uitgebreid uiteten gaan. Maar een ontspannen vakantie genieten aan het strand of zwembad.

Daarnaast vind ik het ook belangrijk dat je niet perse alles samen hoeft te doen maar ook heerlijk je eigen gang kunt gaan. Maar met z’n tweeën op vakantie en samen dingen afspreken is toch wel veel gezelliger dan er helemaal alleen op uit te trekken.

Dus ben jij iemand die liever niet helemaal alleen op vakantie wil gaan, maar ook niet met een hele groep en spreekt jou mijn idee van vakantie aan? Laat dan een berichtje achter.

Groetjes,
Sandra.

Is egypte geen optie?! Daar wil ik graag heen in week 36-37-38

Egypte is geen optie voor mij. Ik wil het zowiezo binnen europa houden i.v.m. vaccinaties en langere reistijden.

Hoi Sandra,

Ik zoek voor een groot gedeelte ook wat jij zoekt, alleen kan ik pas in week 39-40…laatste week van september/ eerste week oktober.

Ik weet niet of je data al helemaal vast staan?

Groetjes Miriam

Hoi Miriam,

Helaas mijn data staan al vast.

Groeten,
Sandra

Okee, dan wens ik je een fijne vakantie toe!
Gr. Miriam