Leuke meiden gezocht om me naar Griekenland te gaan

Hey,

Ik wil graag in september een georganiseerde rondreis, groepsreis, of singlesreis doen waarbij je een deel van Griekenland ziet door met een groep verschillende plaatsen te bezoeken en excursies te maken (bij alle 3 de reizen doe je dat). Ik ben nog nooit in Griekenland maar door de oude cultuur, de leuke dorpjes en natuurlijk het lekkere weer lijkt Griekenland mij een leuk en mooi land om naar toe te gaan. Ik ken helaas geen meiden die mee willen/kunnen dus daarom hoop ik via internet een of meer leuke meiden die tussen de 20 en 31 zijn te vinden (ben zelf 24) die mee willen en kunnen met een georganiseerde rondreis door Griekenland.

Ik hou er van om op vakantie zoveel mogelijk dingen te zien en te ontdekken en hou er niet van om dag in dag uit elke dag de hele dag te zonnen. Een dagje of twee dagen van de hele vakantie zonnen vindt ik genoeg. Ik ben geen uitgaanstype omdat ik bijna niets om uitgaan geef, en heb er dus ook op vakantie geen behoefte aan om uit te gaan, zit liever ’s avonds op een terrasje ofzo. Je bent bijna de hele dag bezig met excursies maken en/of (een) plaatsen te bezoeken (wat is georganiseerd door de reisorganisatie waarmee je reist dus je hoeft niet zelf met een auto of fiets ofzo op pad te gaan) dus daar moet je wel van houden en bij de ene reis heb je geen vrije dagen en bij de andere weer wel, ik ben op zoek naar een reis waarbij je een of twee vrije dagen hebt waarop je kunt zonnen of zelf dingen kunt doen.

Bij bijna alle reizen door Griekenland die ik heb gezien kun je kiezen voor een 8-daagse of 15-daagse rondreis. Mijn voorkeur gaat uit naar een 8-daagse en hiervoor ben je bijna overal wat ik tot nu toe heb gezien iets meer dan €1000 per persoon kwijt en heb je vaak half-pension verzorging.

Heb je interesse en wil en kun je mee in september, stuur me dan even een priveberichtje!

elvira

Hallo Elvira,

Mijn naam is Elyse en ben 19 jaar. Mijn planning is in Augustus te gaan eiland hoppen in Griekenland.
Een paar eilanden aan te doen… Cultuut snuiven, oude dorpjes bekijken, het binnenland in gaan en natuurlijk lekker een aantal dagen op het strand te vertoeven.

Lijkt dit je wat ?? Kan je me een mailtje sturen naar [EMAIL=“Lies830@hotmail.com”]Lies830@hotmail.com

Groetjes,

Elyse

Hey,

Ik zou graag met je meegaan, maar ik wil in september naar Griekenland omdat het dan net wat goedkoper en minder warm is.

Hey Elfje,

Dat wou ik in eerste instantie ook. Maar ik ga waarschijnlijk in Spetember met een nieuwe baan beginnen… Mits ik word aan genomen.
heb je anders een e-mail adres ?

Dan laat ik het je wel weten als ik iets weet.

groetjes,

elyse

Hey hey
Ik las je bericht en zit zelf ook te kijken om begin september op vakantie te gaan en griekenland spreekt me erg aan! Ik heb heel internet al afgezocht voor een singlereis die geschikt is maar het is erg lastig met de data/leeftijd en ik merk ook dat die singlereizen in september veel duurder zijn als bijv in juli en dat vind ik wel vervelend want ik heb juist mijn vakantie buiten de schoolvakanties gepland omdat ik nergens aan vast zit dan en het vaak goedkoper is. Vind je het evt leuk om gewoon een reis te boeken naar Griekenland en zelf leuke dingen te ondernemen? Ik denk dat je goedkoper uit bent en minder aan bepaalde dingen vast zit. Als je met iemand samen gaat hoef je niet persé zo’n singlereis te doen… daarom zoek ik nu ook iemand om mee te gaan als alternatief…
Hoor het wel,
Groetjes Lindsey