Griekenland vanaf 7 0f 8 sept. 2010 zon zee relaxt

Ik zoek een reisgenoot die ook zin heeft om naar griekenland te gaan (behalve Corfu dat eiland heb ik al gehad). Als je maar gezellig bent vrijheid blijheid houd en niets moet ! Gewoon zelf doen waar je zin in hebt,geen claim gedrag.
Ik kan vanaf 7 of 8 sept. vertrekken voor 8 tot 14 dagen.
laatste 2 wkn intensief aan het zoeken, maar blijkt dat je als single de hoofdprijs betaald en de leukste vakantie’s op de goeie plekken niet te boeken zijn voor 1 persoon.
Ik heb b.v op marktplaats een fantastisch leuk en ruim app. voor €275,- per week van Ned. eigenaar gezien ( op Kreta /Sissi )
Ik sta voor veel open, nu behoefte aan een uitrustvakantie wil wel wat ondernemen maar hoeft de disco niet in en binnen 8 a 14 dgn het hele eiland te verkennen.
Ik ben een leuke vrouw van 53 jr. (best wel jong van geest :nod:)
Helaas ben ik een roker, maar zal in het app. niet roken als je dat wilt. Hou niet van lawaai en massa.
Gewoon lekker relaxt aan strand en zwembad / lezen, lekker uit eten wijntje boulevardje
Ben benieuwd …wie hier ook zin in heeft?

hoi Mea
Op 18/9 is er een heerlijke zeilreis vanuit Preveza Griekenland.
een week zeilen op een mooi jacht met schippersechtpaar rondom Levkas ( onder Corfu. Er kunnen 8 passagiers mee en 18/9 is het een 50plus reis.
je mag mee zeilen maar ook lekker lui zijn! ca. 6 uur zeilen per dag, lunchen op een mooi strandje, snorkelen en 's avonds genieten van de heerlijke griekse keuken in een leuk plaatsje.
ik heb geboekt maar het blijkt dat er nog geen andere passagiers zijn.
nou ja, hoe kan het? heerlijk rustig naseizoen, lekker weer nog en warme zee.
Wie wil dat nou niet??? kijk op www.serko-sailing.nl
wie spreekt dit aan en gaat mee. Oh ja er is een rechtstreekse transaviavlucht van Amsterdam naar Preveza
Petra

Hoi Mea ,

Ik heb je reactie op mijn oproep gelezen , maar kan het om overklaarbare reden niet meer terugvinden , het is waarschijnlijk verwijderd .
Jij wil graag grotendeels 'n luie vakantie , terwijl ik ga voor actief zijn , met af en toe lui zijn .
Ik ben 3 x op Kreta geweest , en Sissi ken ik wel , maar dat is niet echt mijn stek , want van daaruit is weinig te doen in de nabije omgeving , er zijn veel restaurantjes en disco’s en verder praktisch niets .
Zelf had ik iets gezien op Chios , 'n beeldschoon appartement aan de kust , met leuke uitstapjes in de omgeving en géén massa-toerisme voor € 350.= , maar ik ben ook wel in voor iets anders op 1 van de Griekse eilanden .
Roken is geen probleem , zelf rook ik héél af en toe ook 'n sigaretje mee .
Laat a.u.b. even weten ( event. met je e-mail adres ) of je verder contact nog zinvol vindt ,want ik heb nog 'n paar reacties die me aanspreken .

Groet Marscho.

nee marscho geen mogelijkheden meer. want ik heb dit al geboekt in maart
en december ga ik naar botswana dus even pas op de plaats.
heel veel succes in het vinden van een gezellige reisgenoot!

nieuwe oproep geplaatst

[quote=“Mea, post:1, topic:76212”]

Ik zoek een reisgenoot die ook zin heeft om naar griekenland te gaan (behalve Corfu dat eiland heb ik al gehad). Als je maar gezellig bent vrijheid blijheid houd en niets moet ! Gewoon zelf doen waar je zin in hebt,geen claim gedrag.
Ik kan vanaf 7 of 8 sept. vertrekken voor 8 tot 14 dagen.
laatste 2 wkn intensief aan het zoeken, maar blijkt dat je als single de hoofdprijs betaald en de leukste vakantie’s op de goeie plekken niet te boeken zijn voor 1 persoon.
Ik heb b.v op marktplaats een fantastisch leuk en ruim app. voor €275,- per week van Ned. eigenaar gezien ( op Kreta /Sissi )
Ik sta voor veel open, nu behoefte aan een uitrustvakantie wil wel wat ondernemen maar hoeft de disco niet in en binnen 8 a 14 dgn het hele eiland te verkennen.
Ik ben een leuke vrouw van 53 jr. (best wel jong van geest :nod:)
Helaas ben ik een roker, maar zal in het app. niet roken als je dat wilt. Hou niet van lawaai en massa.
Gewoon lekker relaxt aan strand en zwembad / lezen, lekker uit eten wijntje boulevardje
Ben benieuwd …wie hier ook zin in heeft?[/QUOTE
Ik kan deze oproep niet verwijderen, heb een nieuwe geplaatst.