Reisgenootje Griekenland (juli/augustus 2010)

Ha!

Leuk dat je mn oproepje bekijkt! Voor deze zomer ben ik op zoek naar een reisgenootje (v) voor een of twee weken Griekenland. Via deze site had ik al een reisgenootje gevonden, alleen heeft zij de plannen door omstandigheden moeten afblazen. Nu is het dus aan mij om op korte termijn iemand te vinden met dezelfde plannen…

Dus: vind je het leuk komende zomer lekker naar Griekenland te gaan (zou in eerste instantie naar Corfu of Parga gaan, maar sta ook open voor andere eilanden) te genieten van de zon, leuke uitstapjes te maken, terrasjes te pakken, avondje te stappen, shoppen, etc? En ben je ook nog eens ongeveer even oud als ik (29), dan hoor ik heel graag van je!

Greetz, Anneke

Heey Anneke! Zelf ben ik ook op het laatste moment op zoek naar een reisgenootje… Een vriendin heeft op het laatste moment afgezegd om financiële redenen. Ik ben een single vrouw van 32 jaar. Hou van strand, stappen, cultuur enz… Ik heb 2 weken vakantie vanaf 14 augustus…

Graag hoor ik van je…

Grtjs Ilona

Hi Anneke!

Vanwege de rust ben ik van plan een kleine 2 weken naar Cirali Turkye te gaan. Griekenland vind ik echter ook prima, ben 26 jaar, niet jong van geest, en heb een beperkt budget.

Groeten!

Remco

1 like

Hoi hoi,

Ik ben net via via op deze site terecht gekomen en las jou oproepje en deze spreekt me wel aan!

Ik weet dat het laat is maar heb je al iemand gevonden?? Anders lijkt me het leuk om met jou in contact te komen, Ik ben een gezellige meid van 29 en heb dezelfde idee van vakantie als jou: zon, zee, strand, xtje stappen, terasje enz enz. Oh ja ik woon in de prov. Groningen.

Khoop iets van je te horen. Mail me dan maar [EMAIL=“danielle_st@hotmail.com”]danielle_st@hotmail.com (een liggend streepje na danielle.

Groetjes

1 like

Hey meiden,

jullie berichtjes klinken erg goed. Zijn er al meer plannen? Ik heb net even gekeken en een hele mooie aanbieding gevonden naar Corfu. 2 Weken begin augustus. Ik zou het zelf leuk vinden om een paar dagen te gaan zeilen. Hoe staan jullie daar tegenover?

Groetjes,

Eline

1 like

Hoi meiden,

Zijn er al wat meer concretere plannen? Ik las jullie oproep en het spreekt me heel erg aan!

Ik hoor graag van jullie!

1 like

Hoi allemaal!

Ik had al een poosje mijn oproepje niet meer bekeken, maar zie dat er allemaal nieuwe reacties zijn! Bedankt voor jullie berichtjes!

Samen met Ilona (reactie 1) heb ik inmiddels twee weken Griekenland geboekt. Wellicht zijn er andere mensen binnen deze oproep die nog samen kunnen reizen?! Succes & alvast veel plezier!

Groetjes, Anneke