1 of 2 weekjes genieten van de zon

Hai hai…

Ik zoek een reisgenoot om in mei, of juni even lekker de zon op te zoeken.

Ik ben vlotte spontane, moderne vrouw van 42, met veel humor en genietend van het leven, die na een jaartje hard werken gewoon even lekker wil genieten van de zon dus overdag lekker genieten op het strand en s ávonds lekker op een terrasje hangen of lekker stappen. Alleen is natuurlijk niet zo gezellig, dus vandaar deze oproep.

Bestemming spanje, griekenland, turkije…dat maakt niet zoveel uit, als het maar warm en zonnig is…

Mocht je dit aanspreken, laat wat van je horen!:vak02:

groetjes.

Hey lady,

Ben een toffe spontane vrouw van 41 j, had reeds een bericht geplaatst om ook iemand te zoeken dus als je zin hebt kan je de Griekse eilanden mee onveilig maken in juni.
Laat je iets van je horen ?

Toedeloe, Katinka

hee hai!!

Super dat je gereageert hebt.Ik zal je vast mijn emailadres geven, dat praat wat makkelijker.
[EMAIL=“limited00000@hotmail.com”]limited00000@hotmail.com. Griekenland lijkt me prima…had je daar al wat besproken?
Moeten we ze daar vast waarschuwen dat wij er samen aankomen?? haha… Hoop snel wat van je te horen, kunnen we eerst misschien hier een keer afspreken.

Groetjes Ellen

Hoi Ellen,

Ik (v, 40, Leiden), had ook al een oproep geplaatst voor Turkije, 9, 10 dagen 20/21e vertrekken. Heb 2 serieuze reactie’s gehad, maar hoor nu nix meer.
Mocht het nix worden, veel plezier met Katinka.

Greets, Nagiha.
([EMAIL=“naswag2@versatel.nl”]naswag2@versatel.nl)

Hallo
Ik heb de eerste 2 weken van september vrij en zit aan kreta te denken.
Interesse?

BESTE TON,

In september is niet van toepassing hé…ik ben in Juni reeds in Kreta !

Toedeloe, Katinka