Hoi ik ben 35 jaar en kom uit Utrecht. Graag zou ik deze zomer een stuk van de Corfutrail willen lopen of willen island hoppen in Griekenland. Zelf ben ik vooral een natuurfreak en houd ik van rust. Natuurlijk is een terrasje met uitzicht over zee ook leuk. Overigens heb ik wel genoeg gespreksstof en gevoel voor humor hoor,vrees niet 
Mocht jij hier ook zin in hebben en net als ik te maken hebben met een vriendenkring die liever samen naar Centerparcs gaat/kinderen heeft/niet van reizen houdt/alleen een strandvakantie wil of simpelweg geen geld heeft laat het me weten. Ik ben ondernemend reislustig heb gevoel voor humor en zoek ongeveer hetzelfde type, en een ervaren wandelaar als het even kan want ik heb absoluut geen richtingsgevoel. Met meerdere mensen gaan zou ook leuk zijn. Ik ben niet gebonden aan schoolvakanties dus september/oktober is ook een optie.Mijn voorkeur is ieder een eenpersoonskamer te nemen.
Groetjes Barbara
:zon02:Hallo Barbara!
Je berichtje gelezen en veel overeenkomsten gevonden. Zelf ben ik ook een grote Griekenland-fan sinds lang. Heb veel gehopt daar en ken redelijk wat eilanden.
Er is echter 1 maar…
Mijn kalenderleeftijd is 1942, al voel ik me helemaal niet zo.
Mocht je toch willen reageren dan ben je welkom.
Nog een fijne dag gewenst. Met een hartelijke groet,
knuppie >>>
Hallo Barbara,
Ik ben 22 jaar (vr) en wandel erg graag. Zat zelf aan Schotland/Noorwegen/Spanje te denken, maar Griekenland vind ik ook oké. Zal wel lekker goedkoop zijn nu ;-). Vanwege hun financiële crisis dan, want voor mij hoeft de vakantie niet per se goedkoop te worden.
Ik heb in juni 3 weken vrij.
Groet,
Saan
uit Zeeland
Oh, en ik kan ook navigeren.
Ben een meisje, maar heb op dat gebied de eigenschappen van een jongen. Een ingebouwd kompas als het ware. :biggrin:
Voor als het ingebouwde kompas het niet meer doet heb ik ook altijd een Garmin-gps bij me.