Ik ben n meisje van 21 (student) en zoek n reisgenootje/ genootjes voor een vakantie naar Griekenland.
Ik ben half grieks & spreek dus ook grieks, en zou dus graag naar griekenland willen om dingen te zien & van griekse cultuur te genieten & niet alleen maar tussen de nederlanders te zitten.
Ik hou van zon, zee, strand, terrasjes, eten, uitgaan tot laat in de nacht. Ik heb n brede intresse, ik vind het leuk om uit tegaan & te zonnen, maar ook vroeg opstaan en zoveel mogelijk zien in weinig tijd spreekt me erg aan. Er zijn enorm veel plaatsen & eilanden waar ik heen zou willen. Ik hoop reacties te horen!!!
Alexandra
Ik heb zeer zeker interesse!! Ik wil Griekenland ontzettend graag zien, en met name de cultuur, en juist de plekken zonder al te veel toeristen. lekker avontuur beleven toch?!
Hoi Alexandra,
Ik zoek ook nog iemand om mee op vakantie te gaan en griekenland spreekt me wel aan. Welk eiland wil je?
Ik hou ook van zon zee strand en natuurlijk stappen!!! Daarbij wil ik ook zeker wat zien van het land en niet alleen maar uitgaan en slapen haha!!
Groetjes Bianca