Griekenland winter 2009/2010

Hallo iedereen,
Ik ben n meisje van 21 (2e jaar Biochemistry in Glasgow) en ik zou graag deze winter op vakantie naar Griekenland willen. Ik zoek n meisje van ongeveer dezelfde leeftijd. Ik ben half grieks en vaak in Griekenland geweest. Helaas kan/wil mn familie deze winter niet gaan, maar ik wil echt graag op vakantie gaan & liever niet alleen. Ik heb tijd van 18 december tot 15 januari, tussen deze tijd maakt het me me niet echt uit wanneer. Ik hou van reizen, nieuwe plaatsen zien, andere cultuur. Ik hou enorm veel van de griekse sfeer, het is n heel mooi land, het eten, de muziek, de vrije tijdsbesteeding daar, en het weer is daar in de winter veel beter dan in NL!! Waar in Griekenland precies maakt me niet zo uit, er zijn zoveel plaatsen!!

Ik hoop van iemand te horen!

Groetjes Alexandra

niemand die naar Griekenland wil deze winter?

Je kan bij mij logeren op Paros, maar ik denk dat je geen zin hebt om bij een man op vakantie te komen. wat je wel kunt doen is mij als contact gebruiken als je naar de Cyclades gaat of wil.
Paros of Santorini,Naxos…
Ik ben een Amsterdammer,muzikant/percussionist,en ik woon alleen met m’n poes.
Ik ken Paros erg goed,en weet erg veel over reizen naar Griekenland,hoe het zit met vliegen,ferries,van alles.
Mocht je toch stoer willen zijn dan ben je van harte welkom om zo goed als gratis bij me te logeren.Op Paros zijn de mensen gewoon mega gastvrij :slight_smile: Richard

Hoi Alexandra,
ik ben wat ouder dan jij, 29 :wink: Maar ben net als jij helemaal weg van Griekenland. Ben vaak met mn (ex) vriend naar zijn familie in Griekenland geweest. We gingen dan naar het vastenland, omg Larisa. Vandaar uit ook paar keer naar Pilion geweest,Athene en Thessaloniki. Ook een keer met de boot vanuit Bari de oversteek gemaakt.
Aangezien mn relatie op de klippen dreigt te lopen zullen die familietrips niet meer doorgaan.
Mocht je een keer in het najaar of in de zomer gaan kunnen we misschien samen gaan als het je iets lijkt. Ik hou niet van de touristische plaatsen.
Groetjes, Manou.

Hey, ik had je indertijd een berichtje gestuurd, maar nooit meer wat terug ontvangen…

Hey Alexandra!

Ik ben zelf 22, paar maanden geleden afgestudeerd aan de unie en wil altijd al Griekenland bezoeken, maar het komt er steeds niet van! Winterperiode lijkt me prima…is het niet zo warm. Ik spreek zelf geen Grieks en ben er nooit geweest, maar het lijkt me wel erg leuk. Dus als je nog interesse hebt…laat het maar weten :slight_smile:

Hey Fausia!
Mijn berichtje was eigenlijk voor de kerstvakantie (waar uiteindelijk niets van gekomen is), omdat ik studeer heb ik nu helaas geen vrij. Maar ik zou ook graag deze zomer (vanaf mei) naar Griekenland willen, dus als dat je wat lijkt? :slight_smile:

Hey Alexandra!

Ohw jee! Haha ja nu zie ik het. Je eerste berichtje was nog van vorig jaar…Mei lijkt mij ook leuk hoor. Dit jaar is mijn reis/cultuur/project (half) jaartje alvorens full-time te gaan werken en aangezien mijn vriendinnen niet altijd kunnen (studie, houden niet van reizen, geld etc.), leek het me leuk om hier misschien leuke reisgenootjes te vinden :).

Leuk :slight_smile: Heb je msn ofzo? Ik heb het deze 2 weken heel erg druk met universiteit. Maar het zou leuk zijn om daar verder te praten?