Reisgenootje gezocht zomer 2010 Grieks eiland

Van de zomer wil ik graag op vakantie, maar mijn vriendinnen gaan allemaal met hun vriendje of hebben geen geld. Nou ga ik het liefste niet alleen op zomervakantie, dus zoek ik een gezellige meid van in de 20 die met mij mee wil gaan.

Ik ben 22 (van de zomer 23) Het liefst wil ik naar een mooi Grieks eiland (niet kos of kreta) en genieten van zon, zee, strand, mooie uitstapjes doen, lekker eten en terrasje pakken. Af en toe uitgaan is ook geen probleem, maar niet elke dag. (andere bestemming is natuurlijk bespreekbaar)

Lijkt dit je wat laat het mij dan weten.

Groetjes Lisanne

hey hey,

even op je oproep reageren wij zijn nog op zoek naar mensen die mee willen naar :zon02:turkije(marmaris)…:zon02:Ik weet niet of je er geintreseerd in ben omdat je naar griekenland wil…(maar ja die ligt in behoorlijke puinhoop dus lijkt mij niet echt leuke vakantie bestemming voor de zomer)we zijn net met groepje van 3 ik nienke dus ik ben 24 jaar…susanne is 23 jaar tegen de tijd dat we op vakantie gaan is ze ook 24 jaar…en sven die is 22 jaar.maar om even verder te vertellen houden wij van zon vakantie met leuke excursies en lekker uitgaan…we willen 28 augustus vetrekken voor 15 dagen.nou ik hoor wel van je wat je er van vind…

groetjes nienke susanne en sven:zon02::dag:

Heejj,

Het lijkt me zeker leuk om naar Marmaris te gaan, alleen kan ik zo laat niet meer, jammer genoeg.

Groetjes Lisanne

Hoi,

Ik ben ook op zoek naar een reisgenoot, misschien kunnen we iets voor elkaar betekenen!?Ik was van plan om naar sunny-beach te gaan maar griekse eilanden lijkt me ook leuk.
P.S Ik ben m/29jr

Ik hoor het van jou.

hey hey,

ja jammer zeg maar ja had het al gezien maar kon proberen he… hahahaha maar ja veel plezier dan nog met je vakantie…

groetjes nienke

Hoi Lisanne,

Ik kwam eigenlijk toevallig weer eens op deze site en je bericht viel me op! Onder andere omdat er bij locatie Schagen staat, ik zit zelf in Alkmaar. Ik heb dezelfde wensen in een vakantie als jij: zonnen, terrasje pakken, uit eten en een paar keer stappen (maar ook zeker niet elke dag).
Hoe lang zou je willen? Ik ga het liefst een week. Griekenland klinkt leuk! Oja, ik ben 23.