Griekenland week 38 +39 (vertrek mogelijk v.a. 16 sept 2010)

Ik zoek een reisgenoot (liefst hetero vrouw ) die ook zin heeft om naar griekenland te gaan (behalve Corfu dat eiland heb ik al gehad). Als je maar gezellig bent vrijheid blijheid houd en niets moet ! Gewoon zelf doen waar je zin in hebt, geen claim gedrag.
Ik kan vanaf 16 sept. vertrekken voor 8 tot 14 dagen.
Intensief aan het zoeken op internet, maar blijkt dat je als single de hoofdprijs betaald en de leukste vakantie’s op de goeie plekken niet te boeken zijn voor 1 persoon.
Zoek iemand om de reis/verblijf kosten te drukken, omdat met 2 personen boeken enorm veel goedkoper is. En uit eten etc. is veel gezelliger dan alleen.
Ik sta voor veel open, nu behoefte aan een uitrustvakantie wil wel wat ondernemen maar hoeft de disco niet in en binnen 8 a 14 dgn het hele eiland te verkennen.
Ik ben een leuke vrouw van 53 jr. (best wel jong van geest :cheer:).
Helaas ben ik een roker, maar zal in het app. niet roken als je dat wilt. Hou niet van lawaai en massa. Geen hotel, lekker een kleinschalig appartement complex, met zand strandje en zwembad voor de deur. Heb wel een paar leuke opties gevonden op Samos en Kreta b.v.
Gewoon lekker relaxt aan strand en zwembad / lezen, lekker uit eten wijntje boulevardje, beetje wandelen i.d. natuur,omgeving verkennen, maar wel go with the flow.
(mijn vakantie budget is niet bodemloos :crybaby: )
Ben benieuwd …wie hier ook zin in heeft? :dag: :greece:

hoi,
heb je al een reismaatje gevonden? dacht zelf aan een dag of acht naar zakinthos of gambia. autootje huren, eiland bekijken, relaxen. ben geen stapper, 45 jaar. laat maar horen
kitty:zon02:

Ben benieuwd of jullie inmiddels al vertrokken zijn? Ik (vrouw, 43 jaar) zou ook zooooooo graag nog even weg willen… Turkije of Kreta, all inclusive of Ross Holidays, als de zon maar schijnt.
Groetjes
Nicolette

hoi,

ik heb al een reismaatje voor november maar zou eigenlijk nog wel een weekje naar santorini willen. afhankelijk van de prijs dan, ergens in oktober
kit

Hallo Kit, ik zal helaas een btje op het budget moeten gaan letten. Hoe sta jij tegenover een evt. bingo-reis of last minute van bijv. Corendon? En wat mij betreft wordt het ook een echte uitrustvakantie, liefst zou ik all-inclusive en 4 of 5 sterren gaan… Heel erg lui, ik weet het maar mijn batterij is leeg en moet opgeladen worden. Groet, Nicolette

wat is een bingoreis? ik krijg daar vreemde ideeen bij.
ik kan niet zomaar last minute weg. moet nu gaan boeken want ik moet vrij nemen en ik neem geen vrij als ik niet weg ga an ga ik liever in nov een dag per week minder werken. ik heb nog niet naar reizen naar santorini gekeken. wil wel wat zien als ik weg ben. ben geen type dat hele dagen aan het zwembad ligt en zeker geen staptype. ik hoor het wel

Is geen reis voor bingo-fanaten maar een reis waarvoor je extra korting krijgt doordat je niet weet in welk hotel je wordt geplaatst, je kunt alleen land en bijv. aantal sterren aangeven. Ik ben zeker ook geen staptype maar verlang helaas wel naar veel dagen aan het zwembad of strand. Veel succes, hopelijk lukt het je nog om naar Santorini te gaan! Groet, Nicolette

nou sorry maar ik had werkelijk nog nooit van dit soort reizen gehoord.
ook ik moet mijn batterij opladen (en fors ook) maar dat bereik ik niet met aan het zwembad liggen, integendeel ga je veel teveel denken. bovendien wil ik, als i een paar honderd uitgeef, wel iets zien. anders kan ik ook in het sanadome gaan hangen.
jammer maar mocht je nog iets zien…
anders veel plezier