Vrouw 34 op zoek naar reisgenoot voor mei/juni (Griekenland bijv)

Ik moet er nodig even tussenuit en omdat niemand op korte termijn kan ivm kids, werk, etc. zoek ik een reisgenootje die het leuk vindt om samen heerlijk begin mei te relaxen in Griekenland. Ik heb al een leuk hotel gevonden en zou graag van 7 tm 14 mei daarheen willen gaan. Andere periodes zijn ook mogelijk!

Ik ga er echt heen voor ontspanning, lezen, relaxen, lekker eten en comfort.

Ikzelf ben een vrouw van 34, heb een eigen bedrijf, houdt van yoga, reizen ;-), shoppen, lezen, lekker eten, goede gesprekken.
Ben open, spontaan, sociaal en relaxed.

Wie vindt het gezellig om mee te gaan?

Hoi angie, al een reisgenoot gevonden? Ik zou ook graag dringend even weg willen. Ik ben 37, omgeving Antwerpen woonachtig, defrige /boeiende baan. Laatste reisjes waren vooral citytrips met vrienden. Tot hoors? Groeten Luc

Hi Luc,

Ik heb je een pm gestuurd. Groetjes!

Beste Angie,

Heb je in “luc” al een reisgenoot gevonden? Ik zou graag eind juni alweer op vakantie willen gaan naar Lloret de Mar en ik zoek nog een reisgenoot. Geloof mij, je zal er geen spijt van krijgen! Ik ben er al 5 keer eerder geweest en ik kan je laten zien dat Lloret ook een ideale vakantie plek kan zijn voor 30 plussers…

hoi
, ik ben sportieve 32ger , heb ook nood aan even ertussen uit , welke periode maakt mij niet zo veel ,
hou van reizen vooral met mobilhome , maar ook van relaxen en lekker etentje , heb 20jaar in familiebedrijf gewerkt en erna zelfstandige geweest , nu ff break in men leven om te genieten en onstpannen ,veeel bagage vant leven maar spontaan relaxt avontuurlijk en rustig
groetjes bjorn

Hoi Angie,
je reisgenootje al gevonden ?
een weekje relaxen en genieten in de zon zie ik ook wel zitten !
en tussen haakjes; … ik ben een echte Griekenlandfan en heb zo goed als alle eilanden gedaan… dus ik kan je met raad en daad bijstaan :biggrin:
welk eiland en hotel had je trouwens in gedachte ?
groetjes van een vlotte en spontane vrouw uit Antwerpen :dag:

Beste Angie en Anita,

Ik ben een dame 33 jaar en zou graag ook naar Griekenland willen of elders voor een zonvakantie in juni. Hebben jullie al plannen? Kan ik mij bij jullie aansluiten?

groeten Joya

Hoi,

Misschien kunnen we een groepje vormen? Ik wil er zelf ook even tussenuit rond mei/juni en Griekenland lijkt me erg leuk om aan te doen. Ben een man van 37 jaar, sportief, reislustig.
Groetjes

Hallo, ik heb hetzelfde probleem. Mijn vaste reismaatje zit voorlopig nog in de lappenmand en ik wil naar de zon. Hoe, met wie en waar naar toe maakt niet uit, als de zon maar schijnt. Ik ben ook zelfstandig ondernemer en kan eigenlijk altijd. Groetjes Roland

Heb je al iemand gevonden om mee op reis te gaan?
Heb je evt. interesse om van 20/5 tot 26/5 mee naar Spanje te gaan? (zie mijn oproep op deze site)

Groeten
Dirk

Hoi Angie, weet niet of je al iemand hebt gevonden voor een weekje Griekenland…je mag me bij interesse een prive berichtje sturen hier op wereldwijzer !

Zin om in juni paar dagen zon te pakken 9/14 juni?? Ik ben een vrouw begin 30 en ben ook toe aan een paar dagen weg!

ik wil ergens vanaf 25 mei tot ± 4 juni even weg een paar dagen tot een week? ben zelf 25