Zon zee strand Relaxvakantie september

Hoi hoi,

Ik ben Jessica, 28 jaar en op zoek naar een gezellige meid om 10-12 dagen een lekkere relax vakantie te houden!
Zonnen, terrasjes en lekker eten zijn een must! Een keer shoppen, op stap of boottochtje zijn ook prima, maar vooral lekker relaxen!
Een keer een paar uurtjes zonder elkaar iets doen of een keertje afzonderen vind ik ook prima, maar over het algemeen; samen uit samen thuis!
Dit liefst begin september in Griekenland, Canarische Eilanden of Turkije.
Ben een tijdje terug naar het eiland Zakynthos Griekenland geweest (staat ook bekend als schildpadeiland) Hier zou ik evt graag heen willen
Heb je ook zo’n vakantiezin dan mail me snel! :vak02:

Groetjes Jessica

hoi hoi, heb je berichtje gelezen hoor ja ik zoek nog steeds een reisgenootje…klinkt allemaal leuk wat je wilt:) alleen wil ik 2 weken heb ik wel verdiend 2 weekjes zon :smiley:
je kan meer info vinden op me profiel dan kan je me toevoegen op facebook hyves msn?
msn: whoopy022@live.nl
hyves: http://nienke0021.hyves.nl/
facebook: http://www.facebook.com/nienke.v.hoek

nou ik hoor van je:)

gr nienke

Hoi Nienke,

Heb je toegevoegd of facebook
zal de andere adressen ook even toevoegen
leuk!

Hierbij nog even mijn facebook, mocht het toevoegen ooit niet gelukt zijn.
Heel erg maar weet mijn eigen hyves adres niet! Je kunt me vinden onder Jessica van Kuijk als het goed is (Sint Michielsgestel)

Groetjes!

Hoi!
Klinkt leuk, ik heb alleen pas vanaf 21 september vakantie…
Gr Marije
26 jaar uit Apeldoorn

Hoi Marije,

We zouden altijd even kunnen kijken.
Ben ook met anderen in contact maar nog niks ligt vast of gepland!
In dit forum staan mijn facebook/hyves adressen maar je kunt me ook mailen op bali83@hotmail.nl

Groetjes Jessica

alleen vrouwen weer jammer hoor dames hahaha

Ik wil graag naar alanya :smiley:

Ik heb vakantie vanaf 14 september :slight_smile: het liefst ga ik lekker 2 weken…

Gaan jullie nog meiden? En wanneer?

Hoi!
Als alles mee zit gaan willen we kijken of we vanaf 24 september wat kunnen boeken…