Hallo meiden,
Ik ben op zoek naar gezellige meiden die met mij een weekje naar de zon willen. Omdat mijn vrienden een relatie hebben en dus met hun vriend/ in op vakantie gaan, is er niemand die met mij meekan.
**Ik vind het zelf belangrijk om op vakantie lekker te relaxen, zon, zee, strand, terrasje, shoppen, cultuur. **
Ik ben makkelijk ingesteld, sociaal en kan mij goed aanpassen aan situatie/ personen.
**Ik ben zelf 26 jaar en kan vanaf 25 augustus weg… **
Dus heb je zin in een weekje griekenland, spanje ( geen lloret ofzo…), portugal, italie, enz… Laat het me weten!
Gezien je post-datum is de kans groot dat ik naast het potje pies, maar niet geschoten is helemaal niet op vakantie!
Ben, net zoals jij, op zoek naar een vlotte, spontane, gezellige en sociale reisgenote voor een relaxte en ongecompliceerde zonvakantie!
Vriendinnetjes inmiddels al vakantie gehad of inderdaad met vriendjes op vakantie, so me is kind of left out here!
Wil er toch wel heel erg graag effe tussenuit, heb zelfs nog even overwogen om alleen op vakantie te gaan, maar toch tot de conclusie gekomen dat het alleen wellicht niet altijd even gezellig is!
Heb een toch wel enigszins behoorlijke voorkeur voor Kreta Chersonissos…
Zon, zee, strand en stappen!
Scootertje of autootje huren, wellicht een aantal uitstapjes (Samaria Kloof?!) en verder gewoon chill!
Heb vakantie vanaf 25/08 (how convenient!) tot 14/09 en zou graag een reis van 8 tot 15 dagen boeken!
Ben net als jij 26 jaar, sociaal, en makkelijk in de omgang!
Mocht je nog geen reisgenote hebben gevonden en bovenstaande spreekt je aan, dan hoor ik graag van je!
Check eventueel gerust ook nog mijn Hyves; marsha1982.hyves.nl
Toch wel prettig om alvast een beetje een beeld van iemand te hebben, toch?!
Hoop van je te horen!
Marsha!