Zonvakantie europa?

hoi

single vrouw 35 zoekt iemand om een week mee naar de zon te gaan, in mei of in de zomer,
bij voorkeur Portugal, Kroatie, Canarische Eilanden of iets in overleg met JOU natuurlijk.
Ben een normaal type, geen extreme dingen, hou wel van cultuur stappen maar geen rugzak-type. Boottochtje, terrasje zonnen maar ook wel redelijk actief
In de zomer wil ik wel 2 weken maar eerst maar eens kijken of er iemand reageert.

Hoi, ik ben Marcel. Ik ben 36 jaar oud. Ik heb tussen 17 mei en 28 mei vrijgenomen en ik zoek nog een vakantie doel, misschien is het wel een optie om samen op vakantie te gaan.
Ik ben niet een echte zonaanbidder (een weekje op het strand liggen vind ik meer dan genoeg), maar ik hou wel van warmte. Mijn favoriete vakantieland is de USA. Met de auto van het ene naar het andere natuurpark rijden van ik echt geweldig. Twee weekjes Griekenland vond ik trouwens ook geweldig. Ik houdt zeker ook van cultuur, maar ik houdt niet zo van grote steden. Op een terrasje zitten, een beetje ouwehoeren, staat ook hoog op mijn lijstje als favoriete bezigheden.

Mocht dit jouw interesse hebben gewekt dan wil ik graag wat meer over jou weten en zal ik ook wat meer over mijzelf vertellen.

Groeten,

Marcel

Hoi Liesbeth,
Ik ben Ruud, 43 jaar en ben eigenlijk nog nooit in Portugal geweest, dus dat lijkt me wel wat. Griekenland trekt me trouwens ook wel. Ik hou van lekker bakken in de zon maar ook van dingen ondernemen.
Ik ben net een week terug uit India dus ben alweer aan een vakantie toe.
Als je interresse hebt mail; ff terug dan.
Groet,
Ruud

Hoi,

Ik 30 jaar studente zoek ook nog een reisgenote voor de periode eind juli- eind augustus om naar Kreta te gaan. Zoek je nog iemand.
Ik ben bereikbaar : l _ berghaan @ orange . nl (aan elkaar)

Gr, Lis

hoi, ik las net je oproepje;-)
Heb je al iemand gevonden om mee op vakantie te gaan?
Groetjes Firebird (single vrouw 30+ uit Amsterdam)

hey hoi
ik ben ook nog op zoek, naar een vakantie maatje.
en dan liefst een vrouw (ik zonder bijbedoelingen )
ben 35 jaar

groetjes jeroen

hoi mensen
ik woon al heel lang samen gelukkig
ben wel met een vreemde 2 jaar geleden 2 weken naar Bulagrije geweest was hartstikke leuk (met een vrouw dan)
dus ik zoek niemand meer maar het is wel leuk met een vreemde hoor gewoon doen!