Gezocht: reisgenootje voor 6-8 dagen zonvakantie

Hallo! Ik zoek een reisgenootje/vriendin (niet lesb) voor zo’n 6-8 dagen naar de zon, liefst budget reis of last minute.
Ik zou bijv eind Oktober/begin November kunnen/willen, maar vind het ook niet erg bijv. in Januari/Februari te gaan. In ieder geval even weg in de “donkere periode” van het jaar.
Bestemming; Griekenland, Portugal of Spanje (eilanden), trefwoorden: zon, strand, lezen, winkelen, lekker eten. Geen stappers aub.
Vooral relaxen aan het strand/zwembad en veel van de zon genieten. :zon: Een enkel uitstapje erbij. Leeftijd ± 35 jaar (ben ik zelf ook)
Mail gauw als dit je aanspreekt!

Hoi laura,

Ik zit de laatste week van 0ktober op Tenerife. Voor het eerst in mijn eentje op pad. Lijkt me super, maar ook wel een beetje spannend. Zou het niet eenzaam zijn? Ga mezelf dus even lekker testen. Ik heb niet de intentie samen met anderen te reizen en alles te delen, maar om eens af te spreken en wat dingen samen te kunnen doen lijkt me harstikke leuk. Net als jij, ga ik voor veel relaxen en op mijn gemak het eiland verkennen. Deze reis heb ik geboekt met het idee : Niets moet alles mag.
Ik ben 41 jaar en sta volop in het leven