Ik zoek reisgenoten die in September op vakantie willen. Doel: Zon, strand, af en toe een stadje bezoeken, maar het belangrijkste is uitrusten en genieten van het plaatselijke eten en drinken.
Bestemming: Spanje, Frankrijk, Griekenland of Turkije.
Mijn leeftijd is 38 jaar. Leeftijd reisgenoten is niet het belangrijkste, gezelligheid wel.
Kwam je berichtje tegen, om op vakantie te gaan en daarbij vooral lekker uit te rusten. Klinkt erg prettig!
Heb je inmiddels iemand gevonden?
Begin sep wil ik graag ergens onder de zon, een weekje relaxen. Wellicht samen?
Ik zie dat jullie alle 2 opzoek zijn naar een vakantie in september. Ben zelf ook opzoek naar iemand.
Jullie nog opzoek? Ik zoek iemand voor goede zon vakantie, effe bijtanken zal ik maar zeggen geen party boy, effe rust en relax een weekje weg.
Ook ik zoek iemand (of meerderen) om mee op vakantie te gaan. Ik ben wel wat ouder…49.
Ik heb op de site van single-event een reis gevonden naar Kos, die je niet boekt als singlereis (ik wil nl niet met zo,n hele groep op vakantie), maar die je alleen boekt. maar het is een complex met veel 1 persoonskamers en daar gaan dan veel mensen alleen naar toe…
Ik overweeg dat te doen, maar ben nog nooit alleen op vakantie geweest. Misschien een idee om met elkaar te doen?
Ik heb nog niemand gevonden om met vakantie te gaan. Ik zit te denken om een weekje of 10 dagen met vakantie te gaan, naar de zon. Waar? Griekenland of Turkije, maar als jullie naar een andere bestemming willen of andere ideen hebben, dan hoor ik dat graag.
Ik stel voor dat jullie mij een privé berichtje sturen met jullie email adres zodat we via privé mail ideen kunnen uitwisselen.
IK hoor en zie jullie
Een pd sturen kun je door op je profiel te kijken en dan naar bericht sturen. Hebben jullie met nog meer mensen contact via deze site die ook met vakantie willen?
Hoe meer mensen hoe meer vreugde of niet?
Ik zal mijn email geven: Roland.opvakantie@hotmail.com
Dan kunnen we via de mail verder praten over wat en wanneer we met vakantie willen.
Ook andere mensen kunnen een mail sturen om zich aan te sluiten.
Roland
Hoi,
Hebben jullie al concreet een vakantie geboekt ; ikzelf ben ook op zoek naar reisgenoten voor gelijkaardige reis. Last-Minute naar
zuiderse, zonnige bestemming om algemeen te genieten en plaatselijke cultuur/natuur te verkennen. Ikzelf ben man van 40 met een ingesteldheid van dertiger om te genieten van aanwezige animatie, sport, cultuur & uitgang (ik reageer hier wel via de account van mijn vader !!!)
Ik hoop zeker nog iets te horen om deel uit te maken van eventuele reisgezelschap.