Zon vakantie in September

Hoi,

Ik zoek reisgenoten die in September op vakantie willen. Doel: Zon, strand, af en toe een stadje bezoeken, maar het belangrijkste is uitrusten en genieten van het plaatselijke eten en drinken.
Bestemming: Spanje, Frankrijk, Griekenland of Turkije.
Mijn leeftijd is 38 jaar. Leeftijd reisgenoten is niet het belangrijkste, gezelligheid wel.

roland

Hi Roland,

Kwam je berichtje tegen, om op vakantie te gaan en daarbij vooral lekker uit te rusten. Klinkt erg prettig!
Heb je inmiddels iemand gevonden?
Begin sep wil ik graag ergens onder de zon, een weekje relaxen. Wellicht samen?

Groetjes,

Marga

He Roland Marga,

Ik zie dat jullie alle 2 opzoek zijn naar een vakantie in september. Ben zelf ook opzoek naar iemand.
Jullie nog opzoek? Ik zoek iemand voor goede zon vakantie, effe bijtanken zal ik maar zeggen geen party boy, effe rust en relax een weekje weg.

Hoor graag van jullie.

Gr,

Ferry(32)

Hoi Roland, Marga en Ferry,

Ook ik zoek iemand (of meerderen) om mee op vakantie te gaan. Ik ben wel wat ouder…49.

Ik heb op de site van single-event een reis gevonden naar Kos, die je niet boekt als singlereis (ik wil nl niet met zo,n hele groep op vakantie), maar die je alleen boekt. maar het is een complex met veel 1 persoonskamers en daar gaan dan veel mensen alleen naar toe…

Ik overweeg dat te doen, maar ben nog nooit alleen op vakantie geweest. Misschien een idee om met elkaar te doen?

Yvonne

Hoi Roland, Marga en Ferry,

Ik heb nog niemand gevonden om met vakantie te gaan. Ik zit te denken om een weekje of 10 dagen met vakantie te gaan, naar de zon. Waar? Griekenland of Turkije, maar als jullie naar een andere bestemming willen of andere ideen hebben, dan hoor ik dat graag.
Ik stel voor dat jullie mij een privé berichtje sturen met jullie email adres zodat we via privé mail ideen kunnen uitwisselen.
IK hoor en zie jullie

Hoi Yvonne,

Leuk dat jij ook reageer.
Leeftijd maakt mij echt niet uit zolang er maar gelachen kan worden toch?
Een weekje relaxen dat is mijn insteek.

Bedoel jij deze reis?
http://singleactiviteiten.ning.com/events/singlereis-griekenland-eiland-kos-8-dagen
Die kost dan 719 + 159 euro(toeslag) toch?
Voor dat bedrag kan je best veel andere hotels boeken volgens mij met 1 kamer.
Ikzelf heb geen bezwaar om een kamer te delen mits er lossen bedden in staan zal ik zeggen.

Bv de Arke actie van vandaag, Bonaire 9 dagen voor 599.
Daar krijg je een Junior Suite met 2 king size bedden.
Zie actie: http://www.arke.nl/verre-reizen/bonaire/bonaire/kralendijk/plaza-resort-bonaire.aspx
op 5-09 is wel wat verder vliegen maar 100% zon garantie zal ik maar zeggen.

Hoi allen,

Ik moet nog even uitvogelen hoe ik een pb kan sturen, maar zal vast lukken.

Mijn voorkeur gaat uit naar begin sep, en Ferry, jouw idee van bijv Bonaire spreekt me erg aan.

leeftijd vind ik totaal niet belangrijk, als we maar fun hebben ( ben zelf 34 )

Groetjes en tot horens.

Marga

Hoi,

Een pd sturen kun je door op je profiel te kijken en dan naar bericht sturen. Hebben jullie met nog meer mensen contact via deze site die ook met vakantie willen?
Hoe meer mensen hoe meer vreugde of niet?

Roland

Hoi,

Ik zal mijn email geven: Roland.opvakantie@hotmail.com
Dan kunnen we via de mail verder praten over wat en wanneer we met vakantie willen.
Ook andere mensen kunnen een mail sturen om zich aan te sluiten.
Roland

De reis die ik bedoel is naar Tigaki op Kos, de kosten zijn € 464,= all inclusive, beoken via SunWeb

Hoi,
Hebben jullie al concreet een vakantie geboekt ; ikzelf ben ook op zoek naar reisgenoten voor gelijkaardige reis. Last-Minute naar
zuiderse, zonnige bestemming om algemeen te genieten en plaatselijke cultuur/natuur te verkennen. Ikzelf ben man van 40 met een ingesteldheid van dertiger om te genieten van aanwezige animatie, sport, cultuur & uitgang (ik reageer hier wel via de account van mijn vader !!!)
Ik hoop zeker nog iets te horen om deel uit te maken van eventuele reisgezelschap.

Grtn,
Michael

1 like

Hallo allen,

Is er al een reis geboekt? Ook ik wil weekje naar de zon. En idd hoe meer zielen, hoe meer vreugd…humor is mijn enige must;-)
T

hoi de reis is nog niet geboekt.