Lastminute reisgenootje (v) september 2010

Hoi, ik wil graag in september weg voor 2 weken (heb vakantie vanaf 15 september) en zou het gezellig vinden met iemand samen te reizen.

Bestemming maakt me niet zoveel uit, als de zon maar schijnt!Het liefste zou ik ver weg gaan, maar mijn budget is ook weer niet te groot.

Ben wel in voor een combi actief/strand. Laatste tijd hard gewerkt, dus moet ook zeker relaxvakantie zijn.

Ik ben 26 jaar en woon en werk in Amsterdam (ook gestudeerd hier). Mocht je ook nog wegwillen in september (ik kan helaas niet voor de 15e) dan hoor ik het graag!

hey salseras:

mijn vakantie begint van 14 sept.tot en met 1 okt.
ik heb een paar landen in mijn hoofd amerika,china,thailand.
maar ook turkije ben zelf ook turkse.in u bericht staat dat je een laage bujet hebt en ook zon wilt zien:)als het klikt stel ik voor voor naar turkije te gaan.als u interesse hebt laat maar iets eten:)

:dag:

hey

ik ben ook van plan om paar dagen weg te gaan, het maakt niet uit waar als het maar een warme land is.

ik kom oorspronkelijk uit afghanistan en ben 24 jaar, woon al 13jaar in nederland en ben studente psychologie.

groetjes

Hoi Salseras,
Heb je al een reisgenote gevonden? Ikzelf ben ook op zoek naar een/meerdere reisgenoten voor een zonvakantie, vertrek mogelijk vanaf 18 sept, Hieronder mijn oproepje dat op reisgenoten.net staat.

Groetjes, Axelle

Hallo,Welke meiden hebben zin om in september mee te gaan naar de zon? Vertrek vanaf 18 september, reisduur 11/12 dagen. Zit zelf te denken aan Kreta, maar ik sta absoluut open voor andere ideeën. Aangezien het zomerseizoen dan bijna voorbij is, vind ik het wel leuk om naar een wat grotere plaats te gaan zodat het nog niet ‘uitgestorven’ overkomt.Ik ben een spontane meid van 37 jaar. Mijn doel is: relaxen, strand/zwembad afgewisseld met een uitstapje (marktje, dagje auto huren en omgeving bekijken), boeken lezen, goede gesprekken en een hoop lol. Leven en laten leven: hoeven niet persé alles samen te doen.The more, the merrier!

hallo,
klinkt goed alleen kreta wat minder. hoe staat het met de plannen?
kitty

Hey Kitty,

Plannen zijn er, helaas nog geen reisgenootje gevonden. Inmiddels wel wat specifieke opties op het oog want de tijd gaat nu echt dringen en de beschikbaarheid is nog maar zeer beperkt voor vertrekdatum over 1,5 week.

Wat zijn jouw vakantiewensen?

Gr, Axelle

Hallo mensen, mochten jullie nog niet besloten hebben… aangename temperaturen, zon, oceaan, strand en een schitterende natuur zoeken? Lissabon op 1 uur autorijden afstand, en de Algarve 1,5 uur?
Kijk eens op onze website: www.sonhocabana.nl
We hebben in september nog plaats. Misschien tot ziens?

hoi sorry dat het zo lang duurde maar was mijn wachtwoord kwijt.
wanneer heb je precies gepland. ik heb in oktober vrij. ben met nog iemand bezig. even voor de eerlijkheid.
kitty