vakantie genoot gezocht voor sept

:zon02:hoi hoi,:zon02:

Ik zoek een leuk gezellig vrouwelijk reis maatje.
Ik zal me even voor stellen ik ben Nienke ben 26 jaar.
Ik zoek dus een leuk reismaatje voor de periode in september voor een vakantie van ong 2 weken naar Turkije Griekenland Spanje of noem iets op:)
Ik hou zelf van lekker luie vakantie lekker aan het zwembad/strand liggen, misschien een paar excursies,en lekker terrasje met uiteraard een lekkere cocktail leuke mannen spotten of een spelletje doen:)
Of eens een gezellig avondje uit te gaan…En natuurlijk houd ik van shoppen.
Graag zou ik wel in appartement willen omdat niet zo heel veel geld heb of een leuke last minute aanbieding.Maar dit alles is natuurlijk in overleg want we moeten samen natuurlijk een heerlijke vakantie hebben:) nou voel je je aangesproken reageer dan snel meer info kan je ook op mijn profiel vinden waar ook me hyves en facebook adres staan.

Gr van Nienke >>>:zon02:

Hey Nienke,

Zoek je nog iemand om mee om vakantie te gaan? Ik kan alleen vanaf 20 augustus t/m 1e week van September.

hai nienke heb je al iemand? ik ben zelf 27 jaar vrouw en wil heeeeeeeeeeeeel graag op vakantie. gewoon zon zee strand en rust. heb je facebook? kunnen we daar even verder kletsen! gr lisette

ja ik wil ook heeeeeeeeeeel graag op vakantie lol en nee heb nog niemand.kan alleen in de eerste 3 weken van september hopelijk kan jij dan ook?
Dit is mijn facebook adres http://www.facebook.com/nienke.v.hoek?ref=tn_tnmn
hoop je snel te spreken.

gr nienke

hai nienke ik heb je al toegevoegd. ook echt iedere vrijgezelle vrouw heeft katten hahahha grappig
misschiend at we op facebook kunnen kletsen gr lisette

Hoi Nienke,
Zoek je nog iemand? Ik heb vanaf 15/9 vrij voor 3 weken. Heb ook heel erg zin om even weg te gaan en jouw idee van vakantie spreekt me ontzettend aan. Ik werk in de reisbranche en wacht op een leuke aanbieding. Laat maar weten als je nog interesse hebt!

groetjes Marcella

hoi mensen hierbij wil ik me topic sluiten want heb een reismaatje gevonden:)
Alleen weet ik niet hoe ik het moet wissen.veel geluk met het vinden van iemand en iedereen veel vakantie plezier.

gr nienke