2 weken zon sept/okt 2010

Hallo,

Ik ben 30 jaar en zoek een reismaatje voor de periode 25 sept-9 okt. om anderhalve week (+/- 12 dagen) mee naar de zon te gaan. Ik zit zelf te denken aan iets als Turkije, meer vanwege het weer wat daar dan nog lekker zonnig is. Sta ook open voor andere ideeën. Door de korte termijnplanning kan er niemand van m’n vrienden mee, maar heb er het volste vertrouwen in dat hier ook leuke mensen bijzitten…:teeth:
Ik zoek een vrouw (sorry heren, toch het makkelijkst) die makkelijk is in de omgang en ook houdt van zon/zee/strand, af en toe een uitstapje en een wijntje hier en daar. Humor is mooi meegenomen, niks mis met lachen vind ik lol2

Kortom: wie heeft er zin in een gezellige, zonnige vakantie? :cheer:

Groetjes Miriam

Hoi Miriam,
Ik heb zeer zeker interesse, maar ik heb vak va 14 okt tm 26 okt.
Weet niet of je iets kan schuiven?
Mij lijkt Egypte, Jordanie of marokko ook erg leuk. Weet niet of Turkije dan nog zo warm is?
Gr Hester

Hallo Miriam,

Heb je inmiddels al een reisgenote gevonden? Zoniet, dan hierbij mijn oproepje (staat op reisgnoten.net. De vakantieperiodes komen niet helemaal overeen, maar wellicht valt daar nog in te schuiven.
Groetjes,Axelle

Hallo,Welke meiden hebben zin om in september mee te gaan naar de zon? Vertrek vanaf 18 september, reisduur 11/12 dagen. Zit zelf te denken aan Kreta, maar ik sta absoluut open voor andere ideeën. Aangezien het zomerseizoen dan bijna voorbij is, vind ik het wel leuk om naar een wat grotere plaats te gaan zodat het nog niet ‘uitgestorven’ overkomt.Ik ben een spontane meid van 37 jaar. Mijn doel is: relaxen, strand/zwembad afgewisseld met een uitstapje (marktje, dagje auto huren en omgeving bekijken), boeken lezen, goede gesprekken en een hoop lol. Leven en laten leven: hoeven niet persé alles samen te doen.The more, the merrier!

Hoi Miriam,

Ik zit ook te denken om op korte termijn (sept/okt) nog een weekje of anderhalf (meer vakantiedagen heb ik niet meer :frowning: ) weg te gaan… naar de zon!! Turkije ben ik al geweest, mijn voorkeur zelf is naar canarische eilanden of Griekenland…
zelf ben ik 30 jaar, hou van zon, zee strand, dagje er op uit trekken, omgeving verkennen, wijntje erbij, etc.
ik hoor wel wat je er van vind!

groetjes Karin